Gå til innhold

Frekk eller bare ærlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig plass å spørre, menmen..

Er egentlig ikke min business men.. Jeg har en venninne som "holder på med" en gutt, eller hun har i grunn holdt på med flere gutter i de siste måndene (også samtidig), er jeg frekk som sier at hun begynner å bli litt løs? At hun heller burde holde seg singel en stund.. Hennes svar er: "men blir jo seksuelt frustrert, da".

Er jeg frekk eller burde hun bare tåle det? Jeg orker ikke å lyve og si at det er helt normalt, ikke noe galt med det and so on.

Hun sier jo faktisk selv at hun er litt løs, men når jeg ikke sier at hun ikke er det, men heller er enig, så blir hun snurt.

Lyver ikke bare for at hun er venninna mi.

Vi har hatt noen krangler om dette, vet ikke om jeg burde bare gi meg og la henne høre at hun ikke er løs i det hele tatt, eller om jeg burde si meninga mi selv om hun blir snurt? Hun forteller meg jo faktisk hvem hun går rundt og knuller, så hun burde jo tåle såpass.

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

syns ikke du er frekk.jeg blir kvalm jeg når folk styrer med fler på engang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en vibrator til henne.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du må si det til henne...

• Liker 1
Gjest Madde
Skrevet

syns ikke du er frekk.jeg blir kvalm jeg når folk styrer med fler på engang.

enig. hadde samme krangelen med en venninne for litt tilbake, hun likte ikke at jeg "dømte" henne, så hun sletta meg som venn på facebook og svarer ingen av meldingene mine. :P

• Liker 1
Skrevet

Vel, dette er noe hun selv velger og er klar over.....så jeg ser ingengrunn til at du ikke skal fortelle det til henne.

Skrevet

Vel, dette er noe hun selv velger og er klar over.....så jeg ser ingengrunn til at du ikke skal fortelle det til henne.

sikkert ikke artig å høre det selv om det er slik,jeg har lagt på meg... lite morsomt når folk må påpeke det;) Selv om jeg er fult klar over det selv!

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke tåler å høre meningen din så får hun heller avstå fra å diskutere sine seksuelle eskapader med deg.

Hun sier jo selv at hun er litt løs, så da får hun bare tåle å høre at du faktisk er enig.

det er en typisk barneskolementalitet med påtatt beskjedenhet og fisking etter komplimenter som jeg ikke trodde voksne (?) folk holdt på med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sånn at jeg bare helt tilfeldig forteller henne at hun er løs, hun legger selv ut om sexlivet hennes til meg, og når hun har hatt seg med 3(+) stk på typ 2 uker, hva ville du svart? Jeg synes det er løst, hun er enig, hun kan gjøre noe med det, eller bare ikke fortelle meg det.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge hun ikke fører disse guttene bak lyset ved å late som hver enkelt av dem er den eneste ene i hennes liv, så gjør hun strengt tatt ikke noe galt, og jeg skjønner ikke hvorfor du skal blande deg.

Og om hun tar det opp, så får du heller svare noe sånt som at "Neida, du får gjøre akkurat som du vil, men hvis det du vil høre er at det du driver med er kult, så er jeg feil person å legge ut detaljer til."

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke tåler å høre meningen din så får hun heller avstå fra å diskutere sine seksuelle eskapader med deg.

Hun sier jo selv at hun er litt løs, så da får hun bare tåle å høre at du faktisk er enig.

det er en typisk barneskolementalitet med påtatt beskjedenhet og fisking etter komplimenter som jeg ikke trodde voksne (?) folk holdt på med.

Haha, er nok ferdig med barneskolen, vi har begge nettopp fylt 20.

@Moscato: Vel en av de hun holder på med er en hun "elsker", men han bor hele 1 time unna, så hun må vel ha noen ekstra. Og er ikke sånn at jeg blander meg, men begynner å bli irritert over at hun alltid blir snurt og forteller meg at jeg er frekk og dømmende når det første hun begynner å snakke om når vi møtes ute er hvem hun har pult og hvor mange, da legger hun vel opp til en krangel selv når jeg mener at det ikke er fullt så kult å være litt madrass? Vi har kjent hverandre såpass lenge at hun vet at jeg sier meningene mine.

Skrevet

Haha, er nok ferdig med barneskolen, vi har begge nettopp fylt 20.

@Moscato: Vel en av de hun holder på med er en hun "elsker", men han bor hele 1 time unna, så hun må vel ha noen ekstra. Og er ikke sånn at jeg blander meg, men begynner å bli irritert over at hun alltid blir snurt og forteller meg at jeg er frekk og dømmende når det første hun begynner å snakke om når vi møtes ute er hvem hun har pult og hvor mange, da legger hun vel opp til en krangel selv når jeg mener at det ikke er fullt så kult å være litt madrass? Vi har kjent hverandre såpass lenge at hun vet at jeg sier meningene mine.

Da er det vel ikke verre enn at du sier ifra at hun skal la være å fortelle deg om hvem hun tuller rundt med?

Skrevet

Min mening er at du skal slutte å blande deg inn i hennes privatliv. Bare fordi at dere er venninner betyr ikke det at du har rett til å dømme hennes avgjørelser.

AnonymBruker
Skrevet

Min mening er at du skal slutte å blande deg inn i hennes privatliv. Bare fordi at dere er venninner betyr ikke det at du har rett til å dømme hennes avgjørelser.

HUN sier hun er løs, jeg er enig, altså ærlig. Hvor blander jeg meg inn? Hun snakker helt ærlig om sexlivet hennes til meg, hun vet jeg ikke liker det, har sagt at hun ikke trenger å snakke med meg om det (sexlivet) hvis hun ikke liker at jeg ikke er i ekstase for at hun ligger med mange gutter. Men hun fortsetter å snakke om alle hun ligger med til meg, jeg ser ikke hvor jeg blander meg inn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hun er nok en kvinne av i dag, ts. Umoden, kan ikke ta ansvar og krever at andre er enig med henne uansett hva hun velger å gjøre i livet. Det virker som om hun fisker etter aksept etter løsheten hennes siden hun nevner det selv og regner med at du vil svare at hun ikke er løs. Deretter blir hun overrasket, tatt på sengen og svarer med aggresjon når du sier deg enig i at hun er løs.

Men hun har lagt opp til dette selv, du skylder henne ikke noe. Det er faktisk slik at man må tåle at andre ikke alltid er enig og velsigner handlingene ens, det er slik det er å være voksen.

Jeg har merket meg samme mentalitet hos mange som har mange sexpartnere, også på samme tid. Tendensen er at samtlige jeg har møtt som har mange sexpartnere absolutt ikke vil bli assosiert med løshet, ei heller vil de at noen skal konfrontere de og være uenig. Men ironisk nok, så er det ofte de det gjelder som selv inviterer til å diskutere det, og som selv legger opp til at man kommer inn på samtaletemaet, selv når ingen andre har sagt noe. Det virker som om de har en slags iboende usikkerhet i forhold til de seksuelle valgene de har tatt med å ta mange partner, og at de ikke er så trygge på sin egen seksualitet som de forsøker å fronte.

Skrevet

HUN sier hun er løs, jeg er enig, altså ærlig. Hvor blander jeg meg inn? Hun snakker helt ærlig om sexlivet hennes til meg, hun vet jeg ikke liker det, har sagt at hun ikke trenger å snakke med meg om det (sexlivet) hvis hun ikke liker at jeg ikke er i ekstase for at hun ligger med mange gutter. Men hun fortsetter å snakke om alle hun ligger med til meg, jeg ser ikke hvor jeg blander meg inn.

OK, jeg misforstod problemstilling.

Men for å si det sånn, hvis hun ønsker din mening om emnet skal du selvfølgelig være ærlig uten å være frekk med overlegg. Si det som det er, rett ut.

Skrevet

Kan du ikkje berre seie at du ikkje orkar å høyre om sexlivet hennar?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...