Stacy__ Skrevet 4. mars #15223 Skrevet 4. mars miaw skrev (1 time siden): Elg! Stein, saks eller papir? Stein 🪨
Nadya Skrevet 4. mars #15225 Skrevet 4. mars Ta vare på alle andre Rope "KNUT!" hver gang du ser en Tesla eller gjøre knipeøvelser hver gang du prater med noen?
Stacy__ Skrevet 4. mars #15226 Skrevet 4. mars Nadya skrev (22 minutter siden): Ta vare på alle andre Rope "KNUT!" hver gang du ser en Tesla eller gjøre knipeøvelser hver gang du prater med noen? Knipeøvelser er mer diskre
Maleficenta Skrevet 6. mars #15233 Skrevet 6. mars Nadya skrev (6 timer siden): Pepsi e4 eller d4? For å kunne svare på det må jeg vite hva det betyr
MegJa Skrevet 7. mars #15234 Skrevet 7. mars Nadya skrev (På 6.3.2026 den 9.21): Pepsi e4 eller d4? Jeg tror det betyr et trekk i sjakk. Jeg sier e4, selv om jeg ikke vet så mye om sjakk. Smågodt i påskeegget eller Twist i påskeegget?
fugl fønix Skrevet 7. mars #15236 Skrevet 7. mars Harry Potter ( Ringenes herre var langdryg og kjedelig å lese. ) NRK eller TV 2 ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå