Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #11962 Skrevet 11. januar Snølykt på både Ciaran og Ciara Pepperkakemann & Pepperkakedame eller Seigmann & Seigdame??
MegJa Skrevet 11. januar #11963 Skrevet 11. januar Seigmenn og Seigdame. Lakrissnøre eller Jordbærsnøre?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #11964 Skrevet 11. januar Lakrissnøre på både Ciaran og Ciara Mykekarameller eller Hardekarameller??
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #11966 Skrevet 11. januar Crispsalat på både Ciaran og Ciara Potetsalat eller Italiensksalat??
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #11968 Skrevet 12. januar Grillmat på både Ciaran og Ciara Juleskinke eller Påskeskinke??
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #11970 Skrevet 12. januar Påskegodis på både Ciaran og Ciara, for nå er vi lei av julegodis for denne omgang. Julemarsipan eller Påskemarsipan??
MegJa Skrevet 15. januar #11971 Skrevet 15. januar ( Jeg liker egentlig ikke marsipan , ikke i det heletatt. Men hvis jeg MÅ velge; Julemarsipan. Isbading eller Dusje i iskaldt vann?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #11972 Skrevet 15. januar MegJa skrev (20 minutter siden): ( Jeg liker egentlig ikke marsipan , ikke i det heletatt. Men hvis jeg MÅ velge; Julemarsipan. Isbading eller Dusje i iskaldt vann? Vi velger påskemarsipan, for vi liker best det gule fyllet inni påskemarsipanen for det finnes ikke i julemarsipanen. Men det blir verken jul eller påske for oss uten marsipan.🥰🥰 Tilbake til leken: Dusje i kaldt vann på både Ciaran og Ciara Muslinger eller Blåskjell??
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #11974 Skrevet 15. januar Hjemmelaget Pizza på både Ciaran og Ciara, spesielt hvis det er pepperonipizza Karusell eller Pariserhjul??
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #11976 Skrevet 15. januar Popcorn på både Ciaran og Ciara Baconsnacks eller Baconsvor??
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #11978 Skrevet 15. januar Ake med kjelke på både Ciaran og Ciara hvis vi absolutt må velge Se på fotball på tv eller Høre på fotball på radio??
MegJa Skrevet 16. januar #11979 Skrevet 16. januar Høre på fotball på radio. Spille Bowling eller Spille Paintball?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #11980 Skrevet 16. januar Spille Bowling på både Ciaran og Ciara Langrenn eller Skiskyting??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå