___ Skrevet 3. mai 2014 #2021 Del Skrevet 3. mai 2014 Rose Bo et år i en husbåt eller iglo? Iglo Taco eller biff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #2022 Del Skrevet 3. mai 2014 Taco Stakt eller kokt fisk til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 3. mai 2014 #2023 Del Skrevet 3. mai 2014 Kokt fisk Ananas- eller grapefruktjuice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #2024 Del Skrevet 3. mai 2014 Ananas, takk. Lage juice selv, eller kjøpe ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 3. mai 2014 #2025 Del Skrevet 3. mai 2014 Lage juice selv :-) Bingo eller Lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #2026 Del Skrevet 3. mai 2014 Lotto Hjemmelaget eller kjøpegave å gi bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 4. mai 2014 #2027 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpegave Nattsokker eller varmelaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 4. mai 2014 #2028 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Nattsokker. Hvitvin eller rødvin? Endret 4. mai 2014 av M1A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerr Skrevet 4. mai 2014 #2029 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvitvin Blond eller brunette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #2030 Del Skrevet 4. mai 2014 Brunette Bimbo eller jordnær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 4. mai 2014 #2031 Del Skrevet 4. mai 2014 Jordnær. Amputere en arm eller en fot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2014 #2032 Del Skrevet 4. mai 2014 Jordnær. Amputere en arm eller en fot? Blir litt dumt å si arm eller en fot, arm er mye større enn foten. Må isåfall bli hand istdedenfor arm slik det passer og jeg hadde valgt fot Vinne i lotto eller rikstoto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #2033 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg velger en Gull-lotto som jeg er helt alene på. Tørke håret med føner eller la det lufttørke av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 4. mai 2014 #2034 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg velger en Gull-lotto som jeg er helt alene på. Tørke håret med føner eller la det lufttørke av seg selv? Lufttørke Hengekøye eller fluktstol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #2035 Del Skrevet 4. mai 2014 Hengekøye Svømmeføtter og snorkel, eller gummibåt på stranda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2014 #2036 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg velger en Gull-lotto som jeg er helt alene på. Tørke håret med føner eller la det lufttørke av seg selv? Det var ikke et alternativ, følg reglene hoppetaujenta... Hengekøye Svømmeføtter og snorkel, eller gummibåt på stranda? Gummibåt Bryte reglene på en tråd eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #2037 Del Skrevet 4. mai 2014 Det var ikke et alternativ, følg reglene hoppetaujenta...Joda: "gull-lotto" ER lotto det, med større premier.Ikke bryte reglene, er mitt svar.Regelrytter, eller leke med et smil og ha det hyggelig i leketrådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2014 #2038 Del Skrevet 4. mai 2014 Joda: "gull-lotto" ER lotto det, med større premier. Ikke bryte reglene, er mitt svar. Regelrytter, eller leke med et smil og ha det hyggelig i leketrådene? Gull lotto finnes ikke, du tenker nok på euro jackpot:) Aldri hørt om regelrytter så velger et bredt smil rundt trynet mens jeg morrer meg på plauground trådene:) Drikke tiss eller spise bæsj? Ash begynner å gå tom for ideer til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2014 #2039 Del Skrevet 4. mai 2014 Sjekk dette og lær noe nytt på en søndag. http://www.sol.no/spill/tipping/lordag-er-det-gull-lotto.htm-----Jeg velger meg vakre enhjørninger tusen takk. Snekre en veranda selv, eller kjøpe deg tjenesten utført? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2014 #2040 Del Skrevet 4. mai 2014 Sjekk dette og lær noe nytt på en søndag. http://www.sol.no/spill/tipping/lordag-er-det-gull-lotto.htm ----- Jeg velger meg vakre enhjørninger tusen takk. Snekre en veranda selv, eller kjøpe deg tjenesten utført? What! jeg skrev da ikke enhjørninger, jeg er 100% sikker jeg ikke gjorde det! noen har redigert kommentaren min, jeg sa drikke tiss eller spise bæsj Kjøpe Klatre fjell eller kapre air force one? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå