Gå til innhold

første vaginalorgasme!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud! I 23 år har jeg gått rundt og trodd at jeg var blant dem som ikke klarte å komme vaginalt, ever. Etter å for første gang prøvd å fingre med mer enn 2-3 fingre, kom jeg!!!! Sitter her i sjokktilstand. Kuk virker fortsatt passe ubrukelig da, for den kan man jo ikke bevege og stimulere g-punktet med.;) men kan jo hende det kommer en vakker dag da også kuk blir dugelig. haha.:P

Når fikk dere deres første vaginalorgasme, klarer dere å komme med gutter??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :jepp: Jeg vil også! Er 21 og har aldri hatt vaginalorgasme. Hvordan gjorde du det? Bygde det seg opp som en klitorisorgasme?

Gjest miss orgasm
Skrevet

Jeg er 30 og har aldri hatt vaginalorgasme ... :sukk:

men lurer på om jeg må ta saken i egne hender :lur: men hvordan???

Gratulerer så mye med din første vaginale orgasme :jepp::klem:

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :jepp: Jeg vil også! Er 21 og har aldri hatt vaginalorgasme. Hvordan gjorde du det? Bygde det seg opp som en klitorisorgasme?

Jeg var veldig kåt (sikkert en god forutsetning), og så puttet jeg inn så mye av alle fingrene jeg klarer inni meg og beveget på dem der. Kjente deilige kriblinger på steder jeg aldri hadde kjent det før, så da begynte jeg å presse mot veggen som peker i retning magen og massere den. Satte så den andre hånden over venusberget sånn at jeg liksom presset veggen inn og inntil fingrene, og så kom jeg.:/ Så jeg kjente faktisk at det startet innenfor veggen, i forhold til hvordan den vanligvis starter, dvs klitoris.

Skrevet

Fikk det første gang med han som er kjæresten min nå, mens jeg masserte brystvortene mine. Ante ikke at det skulle ha sånn effekt, så det var ganske moro! :)

Gjest Katten.
Skrevet

Det er forresten massevis av stillinger hvor kuken treffer rett på g-punktet.

Og gratulerer :)

Gjest Linda C.E.
Skrevet

Å herregud! I 23 år har jeg gått rundt og trodd at jeg var blant dem som ikke klarte å komme vaginalt, ever. Etter å for første gang prøvd å fingre med mer enn 2-3 fingre, kom jeg!!!! Sitter her i sjokktilstand. Kuk virker fortsatt passe ubrukelig da, for den kan man jo ikke bevege og stimulere g-punktet med.;) men kan jo hende det kommer en vakker dag da også kuk blir dugelig. haha.:P

Når fikk dere deres første vaginalorgasme, klarer dere å komme med gutter??

Heldige deg! Har aldri fått det til, men vil det svært gjerne:-)

Gratulerer!

Skrevet

Er det virkelig så uvanlig med vaginalorgasme? Alle mine kjærester (4 stk) har kommet vaginalt. Ikke alle kom hver gang, men alle kom i hvertfall en gang i blant vaginalt. Av mine andre "vennskap" har har vel rundt 90 % av dem kommet vaginalt.

Er ganske sikker på at jeg klarer å høre forskjell på en faker og en ekte, men når jeg leser i blander og i denne tråden så er vaginalorgasme tydeligvis uvanlig. Med fingrene kommer jo de fleste jenter vaginalt (ikke på klitoris)?

Gjest frøken am
Skrevet (endret)

Jeg har kommer vaginalt hver eneste gang jeg har hatt sex (med unntak av de ALLER første prøverundene med kjæreste nr. 1 og et par ganger nå i det siste pga. graviditet).

Noen mener dette sitter i hodet - andre ikke.

De gangene jeg slapper helt av og gir meg selv hen kommer jeg lettere og kraftigere. Ingen av partnerene mine har slitt noe særlig med å få meg til å komme, og jeg anser meg selv som HELDIG, ikke alle får orgasme på denne måten :)

Har heller aldri vært noe særlig sky i sengen (kanskje dette henger sammen med alt det andre?) og klarer da og slappe helt av og partneren min kan ta med i akkurat det tempoet og på den måte jeg trenger og vil.

Edit: leif

Endret av frøken am
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å komme vaginalt. Ikke hver gang, men innimellom, å gud så deilig det er. Jeg spruter også da.

Det er vel ikke mer enn 3 - 4 år siden første gang det skjedde, å det med min samboer nå igjennom 9 år.

Jeg kommer kun vaginalt med hans penis inni.

Fikk faktisk lyst på en vaginalorgasme nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...