Gå til innhold

Hvordan ta kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mann på 28 her, trenger noen råd om hvordan jeg skal ta kontakt med en dame jeg er interessert i. Hun jobbet som instruktør på et treningssenter frem til før sommerferien, men det ble aldri noe av at jeg ba henne med ut. Litt fordi jeg er for nervøs, men også fordi det var arbeidsstedet hennes. Vi snakket litt sammen før/etter gruppetimene, og det har vært en del smil og øyekontakt (og en klem!), men jeg er veldig usikker på om hun har noen slik interesse for meg eller om hun bare er hyggelig med alle.

Hvis jeg skal ta kontakt kan jeg enten prøve å legge henne til som venn på facebook, og deretter sende en melding hvis hun aksepterer, eller jeg kan prøve å ringe. Ulempen med facebook er vel kanskje at det er litt upersonlig? Er eventuelt en tekstmelding bedre enn å ringe, siden hun da slipper å svare på sparket?

Hvordan ville dere reagert på å bli kontaktet, og hvordan bør jeg eventuelt gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok reagert på telefonkontakt om jeg ikke hadde gitt deg nummeret mitt personlig.

Det er ulikt hvor upersonlig man føler facebook er. Men legg til der først, så kan du høre om du kan ta kontakt på telefon derifra...

Og jeg ville foretrukket sms før telefonsamtale, fram til man blir bedre kjent.

Skrevet

hadde foretrukket en sms...

Skrevet

Både facebook og sms hadde vært greit for meg :)

Skrevet

Jeg ville heller syntest det ville vært mest naturøig, om du hadde bet henne ut i en evt. samtale på face. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...