Gå til innhold

Gal etter pupper, er det vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har en kjæreste som er gal etter puppene dine?

Min vil ta på de hele tiden, idag lå han og sugde på de en time før vi stod opp, han vil ofte bare ligge og sutte på de, sånn på sofaen og ellers.

Han er veldig opptatt av pupper. Er det vanlig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Kanskje han ble matet med flaske når han var baby...
AnonymBruker
Skrevet

Så det er ikke vanlig at gutter vil suge på de? Eller bite og slikke?

Skrevet

Så det er ikke vanlig at gutter vil suge på de? Eller bite og slikke?

Jo, i visse mengder og visse situasjoner. For eksempel som foreplay.

Skrevet (endret)

Kjæresten min er veeeeldig glad i puppene mine, klemme, stryke, bite, suge litt, og det tror jeg er veldig normalt. Det jeg reagerer litt på er at din kjæreste suger på de i EN TIME, det høres litt spesielt ut...

Forøvrig enig med Tears.of.the.sun, det er i visse mengder og visse situasjoner.

Endret av Tropic
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, kjæresten min er også slik. Kjempe opptatt av puppene mine, syns det er like stas hver gang han får se,kjenne og kose med de. Hvis dere ligger i senga og koser dere før dere står opp spiller det jo ingen rolle hvor lenge han ligger og sutter på med dem så lenge dere begge har det bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig koselig ut, ts. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Min er også ekstremt glad i pupp. (Han var flaskebarn, hahaha!)

Om han har en dårlig dag eller er sinna/irritert, så er det bare å kneppe opp knappene å vise fram puppene. Da blir alt så mye bedre :)

Skrevet

Å være opptatt av pupper er jo helt normalt, men jeg tror selv jeg ville følt meg mer som reservemamma enn kjæreste hvis han lå og sugde på puppene mine en time. Særlig hvis det ikke førte til noe mer.

Men siden dere begge trives med situasjonen så er jo alt greit. :)

Gjest gjest mann
Skrevet

Jeg er mann, og jeg også kan kose med pupper, og alt annet egentlig.. elsker det! :)

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Hvorfor spørre om det er normalt? Hva er poenget med det? Om dere to trives med det så gjør dere det og det er fint. Om du ikke trives med det, så snakk med ham om det. Men om det er normalt eller ei er ett tullete spørsmål, for det er jo noe som ikke skader noen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...