kit-kat Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Hei! Nå har ikke akkurat dette skjedd, men fikk plutselig besøk på kvelden i går. Veldig koselig (men litt irriterende at folk ikke kan ringe først...). Kvelden før på den tiden hadde vi sex på stua, og hva om de hadde kommet da? Har aldri tenkt på dette som et problem, da de fleste ringer før de kommer. Men hvordan er det til dere? Hopper dere opp av senga om det ringer på? Eller later som dere ikke er hjemme? Begynte bare å tenke på dette...
Rannva Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 Har aldri opplevd at noen har ringt på, men flere ganger har vi unlatt å ta telefonen i en sånn situasjon. Regner med at vi ville latt vedkommende bli stående og ringe på. Vi er jo opptatt. Spretter ikke opp og åpner døra med pulehår og afterglow.. :oops:
*nora* Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Vi bruker alltid låse døra og dempe belysningen en smule, samt trekke for de vinduene der det er mest innsyn, -for, våre venner/familier/bekjente tramper rett inn i huset når de kommer på besøk!! Joda, rett skal være rett, de ringer på først, men hva hjelper det når de ikke står pent ute og venter til vi lukker opp? Vi har sex i stua, og ringer det på døra eller i telefonen, kan det bare ringe! Min mening er at det er helt frivillig om man vil åpne eller ikke! Er faktisk så "uhøflige" at vi ikke engang later som om vi ikke hører klokka, om noen kommenterer det senere, sier jeg bare rett ut at vi koste oss, og at det ikke passa å åpne...
Kevin Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 Hverken telefon eller dørklokke besvares dersom det endelig er kosetid!!!
chimp Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 Hverken telefon eller dørklokke besvares dersom det endelig er kosetid!!! NÅÅÅÅ er K. tydeligvis satt på vann vogna igjen..... 8)
Kevin Skrevet 22. november 2003 #7 Skrevet 22. november 2003 Det er bare det at vannet og vogna er så forbasket langt fra hverandre, chimp...
Noorgie Skrevet 22. november 2003 #8 Skrevet 22. november 2003 En gang for lenge siden hadde jeg fått lånt et videokamera og koblet det opp på soverommet i hybelleiligheten. Der lå vi og koste oss, kameraet gikk og det hele var riktig spennende. Så ringte et vennepar på døra. Bilen vår stod utenfor, så de ville ikke gi seg. De gikk faktisk rundt huset og tittet inn vinduene for de mente at vi måtte være hjemme... Hun fikk panikk der vi lå på gulvet under vinduet på soverommet og forbannte seg på at dette aldri skulle skje igjen. Nå gikk de lei etter en stund og forsvannt. Pussig nok ville hun ikke fortsette med "opplegget" etterpå, så det var bare å pakke sammen sakene. Vi har ledd av dette i ettertid, men der og da var det pyton.......
Gjest care Skrevet 22. november 2003 #9 Skrevet 22. november 2003 Bilen vår stod utenfor, så de ville ikke gi seg. De gikk faktisk rundt huset og tittet inn vinduene for de mente at vi måtte være hjemme... Herregud, så innpåslitne dem var
Noorgie Skrevet 22. november 2003 #10 Skrevet 22. november 2003 Du føler deg ikke akkurat smart der man ligger nakne med høy kølle og det hele.
Quinden Skrevet 22. november 2003 #11 Skrevet 22. november 2003 Holdt på vi på såffen i stua, da et vennepar i nabolag kom innom, diverse klær på golvet og pipnakne var vi, vi fikk skubbet klærne under sofaen og pleddet som dekka begge to hadde vi dekket oss med. Men det hører med til historen at de fikk null servering og ingen fulgte dem til døra. Dette ble fortalt dem senere og de hadde reagert at vi ikke hadde tilbudt dem en kopp kaffe. Så nå låser vi døren for sikkerhetsskyld. Litt privatliv har man da krav på
Mrs. K Skrevet 22. november 2003 #12 Skrevet 22. november 2003 Gammelskjæresten og jeg kjørte på besøk til noen av hans venner, banket på døren og gikk inn (som man gjorde på landet dengang) og overrasket dem på sofaen. Alle flirte litt og kjæresten og jeg gikk utenfor og tok oss en røyk mens vennene klædte på seg og kokte kaffe. Vi hadde egentlig ikke sett noe som helst og resten av kvelden var hyggelig. Dama var imidlertid blitt så flau :o at hun aldig senere ville prate med meg. Jeg for min del syntes da bare at det var koselig at de hadde funnet hverandre og hadde masse sex, men hun så det åpenbart ikke fra den vinkel. Samboeren og jeg koste oss i stua da min eldste datter og hennes far pludselig låste seg inn. Da var jeg veldig rask å springe på soverommet. Hvorfor vet jeg ikke - min eks har jo sett meg naken en million ganger Hilsen Trille
kit-kat Skrevet 27. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2003 våre venner/familier/bekjente tramper rett inn i huset når de kommer på besøk!! Joda' date=' rett skal være rett, de ringer på først, men hva hjelper det når de ikke står pent ute og venter til vi lukker opp? [/quote'] Det var dette jeg tenkte på da jeg startet tråden. Det vil jo bety at mange folk aldri tør å ha sex på sin egen sofa i sin egen stue. ....i tilfelle det skulle komme noen trampende inn... Hærregud, håper vi slipper dette når vi snart får oss leilighet!
Gjest Ringeren Skrevet 27. november 2003 #14 Skrevet 27. november 2003 Jeg ringte på hjemme ( mitt eget hjem). Nøkkelen stod i døra på innsiden. Ringte og ringte på men ingen lukket opp. Gikk en trapp opp og satte meg ned, var litt beruset. Hadde vært ute og ble litt dårlig, så jeg tok en tidlig kveld. Døra gikk opp og ut løp dama til bestekompisen til typen min. Eksen min nå forresten. Han stod i døra, kun i trusa da han fikk øye på meg. Håper jeg plagde dem skikkelig! Litt annen vinkling dette.
Gjest Snowflake Skrevet 28. november 2003 #15 Skrevet 28. november 2003 Var på hyttetur sammen med svigerforeldrene i høstferien. Ikke noe problemer med dem, men når vi bor så trangt så er det ikke lett å få kost særlig med hverandre. Stor var gleden da gamlingene tok med seg barnebarna på handletur og ville bli borte et par timer. Vi var klar for litt hyttemoro begge to. Men huff. Mens jeg lå splitter naken på magen over spisebordet med mannen min i fullt aktivitet gikk døra opp. Der kom den eldre broren hans med kone og tenåringsdatter inn døra. :oops: Har aldri i mitt liv opplevd en så pinlig situasjon. Neste gang (hvis det blir mer) skal døra være låst. Synes innlegget mitt for noen uker siden passer godt til denne tråden, Ha gjerne sex hvor som helst i huset (eller hytta). Men for all del: Lås døra!
Soul Skrevet 28. november 2003 #16 Skrevet 28. november 2003 Jeg ville helt klart latt som vi ikke var hjemme, føler meg ikke forpliktet til åpne opp eller ta telefonen jeg. Har alltid døra låst vi, også når vi er hjemme. Da slipper man overraskelser... Kom forresten på en episode fra i sommer. Jeg var like ved huset til mamma og pappa og fant ut at jeg skulle stikke innom og levere noe greier siden jeg var i nærheten. Jeg pleier aldri å ringe dem på forhånd, de har alltid åpent hus for oss barna. Men denne gangen hadde jeg glemt nøkkelen til huset deres og de åpnet ikke opp da jeg ringte på. Hm, bilen sto jo der. Så jeg ringte og banket og ringte og banket, tenkte de var i kjelleren og ikke hørte meg. Satte meg på trappa og venta. Etter et kvarter kom de røde og fnisende iført kun håndklær og åpnet opp :oops: Glad jeg hadde glemt nøkkelen for å si det sånn
HanneLou Skrevet 5. desember 2003 #17 Skrevet 5. desember 2003 Og ringte på... Det ble åpnet opp. Bare gå inn i stua, kommer straks... Ble sittende litt med en kaffe, da det drøyde, og fikk høre "Voksen lyder"... Like etter kom hun til stua, og tok seg en røyk å sa "Sorry at du måtte vente..." Hørte det gikk i døra, og hun sa at hun hadde hatt en venn på besøk. *** *** *** Ikke flau, ikke annfektet, må innrømme at jeg ble litt brydd, men men, vi har ledd av det i etterkant...
Nøste Skrevet 5. desember 2003 #18 Skrevet 5. desember 2003 Nei vi har ikke hvært ute får det . Vi pleier å kose litt sent på kvelden , regner ikke med at det kommer noen da . Men hvist det hadde kommen noen ,da hadde det hvært ergelig ja .
huzky Skrevet 5. desember 2003 #19 Skrevet 5. desember 2003 De kan ringe på så mange ganger de vil....
Joey Skrevet 5. desember 2003 #20 Skrevet 5. desember 2003 Pröv dette neste gang det ringer på, gutta: The cowboy way. Åpne dören naken med en cowboyhatt hengt på kölla. "Jaaaa?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå