AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er ikke bereist, og skal nå omsider på tur med ungene. Jeg kjenner meg litt usikker, men vi gleder oss Vi skal bo på hotell Luna sol bay ved Obzor - hvis noen har erfaring med det, så del gjerne:) Spennende utflukter/gjøremål i nærområdet for barn og mor? Hvordan er det med kriminalitet generelt og "veskenapping ol? Med vanlig norsk høflighet - er det noe som er "fornærmende" i deres kultur (altså, noe man ikke bør gjøre)?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Skulle jo stå BARN 10 og 12 år, i overskriften, ikke "bare"
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Er det Star Tour du reiser med? De har uansett tur til Action Aqua Park. Det går sikkert fint an å reise dit på egen hånd også.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 ...de turistene som blir utsatt for kriminalitet er vel helst ungdom som havner på fylla når de er ute på nattelivet i Sunny Beach. Jeg tror nok det er ganske trygt for deg som reiser på familieferie og skal bo på et såpass bra hotell som du har valgt!!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Turen er unnagjort, og det var en kjempetrivelig og flott opplevelse for oss alle Action Aquapark ble besøkt ene dagen og det var gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå