Gjest Katarine Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Fredag ettermiddag, jeg ligger i sengen og skal hvile meg litt etter å ha vært sammen med venninner i nesten fire timer. Telefonen ringer, jeg ser på den og kjenner ikke igjen nummeret. Men jeg svarer, overbevist om at det bare er noen som har ringt feil. Damen i den andre enden spør om hun snakker med XXX. Det svarer jeg ja til, og hun sier hun er min kusine. :o Jeg har ikke hatt kontakt med noen av min fars slektninger siden han døde for 11 år siden, og det har naturligvis vært et savn. Men for et par måneder siden tok jeg mot til meg og skrev brev til min onkel og tante. Jeg fikk imidlertid aldri noe svar, og tenkte at da brydde de seg vel ikke da. Men så ringer altså min kusine (som forøvrig ikke er datteren til de jeg skrev til) og forteller at hun har fått se brevet ( jeg hadde også sendt med et par bilder), og tenkte hun skulle ta kontakt. Vi pratet i en halvtime, og hun inviterte meg på besøk til neste helg og sa at faren hennes også hadde lyst å treffe meg. Så nå er jeg helt skjelven og utrolig overrasket. Og glad, selvfølgelig!
smilla1 Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 Så kjekt da :D Det blir sikkert kjempekoselig. Lykke til med neste helg :D Smilla1
MarianneE Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 Spennans! Fortell oss hvordan det gr videre, da!
ringblomst Skrevet 21. november 2003 #7 Skrevet 21. november 2003 Så flott å høre - blir sikkert veldig hyggelig .
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #8 Skrevet 21. november 2003 Så kjempekoselig!! Skulle ønske mannen min kunne ringe faren sin, de har ikke sett hverandre på snart tredve år.... og han bor en halv kilometer borti gata her, så om dem hadde truffet hverandre på butikken hadde de ikke kjent igjen hverandre..... Gleder meg til å lese om åssen det gikk!!
Usikker Skrevet 21. november 2003 #9 Skrevet 21. november 2003 Får gåsehud jeg når jeg leser slikt........ Lykke til :klem2:
koldbruna Skrevet 23. november 2003 #10 Skrevet 23. november 2003 Lykke til :klem2: Håper dere klarer å holde kontakten. Koldbruna
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. november 2003 #11 Skrevet 23. november 2003 Det høres utrolig spennende ut. Lykke til.
Piñacolada Skrevet 23. november 2003 #12 Skrevet 23. november 2003 Skulle ønske mannen min kunne ringe faren sin, de har ikke sett hverandre på snart tredve år.... og han bor en halv kilometer borti gata her, så om dem hadde truffet hverandre på butikken hadde de ikke kjent igjen hverandre..... :o :o Er det sant???
Gjest Tex Skrevet 24. november 2003 #13 Skrevet 24. november 2003 Jepp. Det vil si, det kan vel hende at det er nesten en hel kilometer hvis man skal være riktig så nøye på det...... Katastrofe, syns jeg. Tenk at jeg kan stå bak svigerfar i kassa på Rimi uten å ane at det er han. Tragisk......
Furstina Skrevet 24. november 2003 #14 Skrevet 24. november 2003 Så trevligt! Jag ska verkligen försöka ta mig i kragen och ringa till min nyfunna faster (fick reda på för inte så länge sedan att jag har en faster/tante som bara är 10 år äldre än mig). Hon är visst intresserad att få veta lite om sin far - min farfar. Det är alltid så synd när familjer tappar kontakten. Ibland måste man i och för sig bryta med víssa, men det är desto trevligare att hitta "ny släkt"
Såpebobla Skrevet 24. november 2003 #15 Skrevet 24. november 2003 Det var jo hyggelig... Håper dere blir godt kjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå