AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Hvordan ser hudpleierutinen din ut? Tenkte jeg skulle gå over på de litt mer dyre produktene fra nå av, men er litt usikker jeg ( md declor osv) Forresten skal man gjøre samme rutine man gjør på morgenen også på kvelden ?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Min hudtype: Fet T-sone og småtørre kinn Morgenen: Vasker med vann og Green Peoples Facewash. Avslutter med GPs Vita Min Fix Kveld: Vasker med vann og GPs facewash, smører et par dråper med jojobaolje etterpå. Herlig! En gang i uken ca: Renser hud med GPs fruit scrub, bruker masken GP Vita Min Mask, avslutter med GP Vita Min Fix. På våren og da jeg var gravid fikk/får jeg mer uren hud, og sublimerer med litt Basiron innimellom som drahjelp Dette fungerer aldeles utmerket for min del. Anbefaler sterkt "økologisk". Sjekk www.greenpeople.no for mer info
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Hudtype: Litt tørr/sensitiv + litt tilstoppede porer i pannen/T-sonen Morgen: Rens: Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk + Tonifying Lotion Serum: Jan Marini Bioglycolic Bioclear Lotion (+ noen ganger Jan Marini C-esta Face Serum) Fuktighetskrem: Jan Marini Transformation Face Cream Øyekrem: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream Kveld: Rens: Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk + Tonifying Lotion Serum: Jan Marini Bioglycolic Bioclear Lotion (+ noen ganger Jan Marini C-esta Face Serum) Fuktighetskrem: Jan Marini Transformation Face Cream + Decleor Aromessence Neroli Essential Night Balm på tørre områder Øyekrem: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream 2 ganger i uken: Peeling: MD formulations Face & Body scrub Ansiktsmasker: MD formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque + Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå