Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser hudpleierutinen din ut? Tenkte jeg skulle gå over på de litt mer dyre produktene fra nå av, men er litt usikker jeg ( md declor osv)

Forresten skal man gjøre samme rutine man gjør på morgenen også på kvelden ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min hudtype: Fet T-sone og småtørre kinn

Morgenen: Vasker med vann og Green Peoples Facewash. Avslutter med GPs Vita Min Fix

Kveld: Vasker med vann og GPs facewash, smører et par dråper med jojobaolje etterpå. Herlig!

En gang i uken ca: Renser hud med GPs fruit scrub, bruker masken GP Vita Min Mask, avslutter med GP Vita Min Fix.

På våren og da jeg var gravid fikk/får jeg mer uren hud, og sublimerer med litt Basiron innimellom som drahjelp ;)

Dette fungerer aldeles utmerket for min del. Anbefaler sterkt "økologisk". Sjekk www.greenpeople.no for mer info :)

AnonymBruker
Skrevet

Hudtype: Litt tørr/sensitiv + litt tilstoppede porer i pannen/T-sonen

Morgen:

Rens: Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk + Tonifying Lotion

Serum: Jan Marini Bioglycolic Bioclear Lotion (+ noen ganger Jan Marini C-esta Face Serum)

Fuktighetskrem: Jan Marini Transformation Face Cream

Øyekrem: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream

Kveld:

Rens: Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk + Tonifying Lotion

Serum: Jan Marini Bioglycolic Bioclear Lotion (+ noen ganger Jan Marini C-esta Face Serum)

Fuktighetskrem: Jan Marini Transformation Face Cream + Decleor Aromessence Neroli Essential Night Balm på tørre områder

Øyekrem: Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Gel Cream

2 ganger i uken:

Peeling: MD formulations Face & Body scrub

Ansiktsmasker: MD formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque + Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturising Mask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...