madonna123 Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Hei! kanskje noen kan hjelpe meg? Har fått bekreftet kombinerthud samt sensitiv i forhold til varme/kulde, pc, blir for rød men ikke merket noen reaksjon mot produkter! Men har hørt mye bra om Matis og ønsker å prøve dette, tidligere brukt både MD formulation og nå Decleor men er sånn passer fornøyd. Hva kan dere anbefale for min hund for Matis? Erfaringer?
andemor Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har også veldig sensitiv hud, men er også acne pro og sliter veldig med at huden blir tørr. Det jeg bruker er dette: Rens: Matis Reponse Delicate Cleansing og Matis Reponse Delicate Lime Blossom Lotion. Vasker aldri ansiktet med vann, for da blir jeg veldig rød og tørr. Hudkrem når huden er veldig tørr og som regel som nattkrem: Matis Reponse Delicate SOS Intense Nutrition Face Care. Ellers er de veldig gode alle de i Matis sin response-serie. Og også: Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream Bruker også MD sin face and body scrub ukentlig. Tror det hjelper for å få produktene til å virke bedre. Men er veldig forsiktig med skrubb siden huden er så ømfintlig. Jeg har ikke så veldig peiling, men prøver meg nå litt fram. Fikk et program av Hilde Christina, og bruker det som utgangspunkt når jeg prøver nye kremer. Så foreløpig holder jeg meg til Decleor og Matis sine serier for sensitiv hud. Jeg fikk anbefalt Dermalogica sin hydra mist spray, men bruker den sjelden. Kanskje en ide for deg som reagerer ved å sitte foran pc?
madonna123 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har også veldig sensitiv hud, men er også acne pro og sliter veldig med at huden blir tørr. Det jeg bruker er dette: Rens: Matis Reponse Delicate Cleansing og Matis Reponse Delicate Lime Blossom Lotion. Vasker aldri ansiktet med vann, for da blir jeg veldig rød og tørr. Hudkrem når huden er veldig tørr og som regel som nattkrem: Matis Reponse Delicate SOS Intense Nutrition Face Care. Ellers er de veldig gode alle de i Matis sin response-serie. Og også: Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream Bruker også MD sin face and body scrub ukentlig. Tror det hjelper for å få produktene til å virke bedre. Men er veldig forsiktig med skrubb siden huden er så ømfintlig. Jeg har ikke så veldig peiling, men prøver meg nå litt fram. Fikk et program av Hilde Christina, og bruker det som utgangspunkt når jeg prøver nye kremer. Så foreløpig holder jeg meg til Decleor og Matis sine serier for sensitiv hud. Jeg fikk anbefalt Dermalogica sin hydra mist spray, men bruker den sjelden. Kanskje en ide for deg som reagerer ved å sitte foran pc? Takk for svar! Hørtes ganske fornuftig ut Hvilken dagkrem bruker du? Og bruker du noe serum?
andemor Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har brukt md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin, og hører mange som sverger til denne. Jeg føler huden min trenger mer fukt, så driver å vurderer et serum som gir meg det i stedet. Denne skal vel hjelpe på urenheter tror jeg, men for meg har det bare fungert sånn passe. Dessuten kan du ikke bruke denne i sola, så det er jo litt teit sånn sett..
madonna123 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har brukt md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin, og hører mange som sverger til denne. Jeg føler huden min trenger mer fukt, så driver å vurderer et serum som gir meg det i stedet. Denne skal vel hjelpe på urenheter tror jeg, men for meg har det bare fungert sånn passe. Dessuten kan du ikke bruke denne i sola, så det er jo litt teit sånn sett.. Takk, skal sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå