Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har akkurat begynt å jobbe for Adecco, og skal registrere timelister. Men nå har jeg ikke oversikten over hva de ulike skifttilleggene er (altså, når begynner skifttillegg 1, 2 osv). Har ikke mulighet til å få tak i disse før ukens lister skal inn, er det noen som kan hjelpe?

For eksempel, jobbet fra 10 til 18 en lørdag. Hvor mange timer har jeg innen hvert lønnstillegg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har jobbet for Adecco, men jeg har ikke jobbet skift, så det vet jeg ikke. Det jeg derimot vet er at det går helt fint om du leverer listene på mandag/tirsdag (ihvertfall på "mitt" kontor), så det bør gå helt fint å ringe for å høre på mandag morgen :)

Endret av Linelia
AnonymBruker
Skrevet

Har også jobbet for Adecco, men ikke skift.

Fristen for å levere timelistene er vel kl 14 på mandag? I så fall rekker du jo å ringe dem på morgenen for å spørre :)

Skrevet

Joda, men problemet er at jeg ikke har internett etter imorgen, bare for å gjøre det skikkelig upraktisk... Men tenker jeg registrerer alt som ordinære timer, og ringer og gir beskjed om det på mandag, så kan de vel ordne det for meg når de godkjenner listene? Er bare et par vakter så det kan vel ikke gjøre noe?

Ellers takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...