chhii Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg Sims PC spill. Jeg tenkte å kjøpe Sims 3 men lurer på noen ting: - Kan man lage familie på den? (få barn, at de er på skolen osv...) - Ha jobb? - Være i byen på "fritiden"? Har Sims 3 det hverdagslige tingene liksom? Eller må jeg kjøpe Sims Family ellernoe? HJELP
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Hei. Du må først kjøpe the sims3 altså den helt vanlige. der kan du lage familier, jobbe,være i byen, park,bibliotek,kunstgaleri,stranda,kafe, gå på skole osv.. Så kan du kjøpe tillegsspill. der kan jeg anbefale the sims3 helaften. Der kan du gå på bar/diskotek med simen din. (på den vanlige kan du ikke se når simmen din er inne på resturant)men det kan du på denne. der kan du også bli kjendis, du får en ny by, der kan du bo i leilighete i høyhus, bli vanpyrer og ha dit eget rocke band. the sims3 reisefeber kan du reise rundt til Kina,frankriket og egypt. der er du på oppdrag å kan gå inn i pyramider (der kan du treffe mumier) å samle på skatter osv. du må samle visum poeng å jo fler du får jo lenger kan du være der. til slutt kan du kjøpe fritidsbolig der. håper dette hjalp deg litt, men for å oppsumere må du altså ha den "vanlige" først for så å kjøpe tillegsspill.
chhii Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Hei. Du må først kjøpe the sims3 altså den helt vanlige. der kan du lage familier, jobbe,være i byen, park,bibliotek,kunstgaleri,stranda,kafe, gå på skole osv.. Så kan du kjøpe tillegsspill. der kan jeg anbefale the sims3 helaften. Der kan du gå på bar/diskotek med simen din. (på den vanlige kan du ikke se når simmen din er inne på resturant)men det kan du på denne. der kan du også bli kjendis, du får en ny by, der kan du bo i leilighete i høyhus, bli vanpyrer og ha dit eget rocke band. the sims3 reisefeber kan du reise rundt til Kina,frankriket og egypt. der er du på oppdrag å kan gå inn i pyramider (der kan du treffe mumier) å samle på skatter osv. du må samle visum poeng å jo fler du får jo lenger kan du være der. til slutt kan du kjøpe fritidsbolig der. håper dette hjalp deg litt, men for å oppsumere må du altså ha den "vanlige" først for så å kjøpe tillegsspill. Tusen takk for hjelpen- Dette hjalp VELDIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå