Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei-hei!

Jeg trenger en ny mobil veldig raskt. Mobilen jeg har nå har klikket helt, og er nødt til å ha ny så fort som mulig. Har funnet en jeg likte til en grei pris.

HTC wildire s

Jeg leste noen artikler og tester om den, og virker som det er en grei mobil. Har senere hørt fra venner at HTC mobiler er dårlige? ikke vet jeg, har bare hatt Sony Ericsson før. Denne HTC'en likte jeg utroooolig godt. Håper noen som har den/vet noen som har den/noen som har en HTC mobil av noen slag kunne hjulpet meg.

Er det verdt å bruke ca. 2000,- på den? :-) Holder den lenge, dersom man er forsiktig?

PLEASE HJELP- TRENGER MOBIL :-)

Vedlegg slettet ihht. bildereglene.

Ms.raggsokk, mod.

Endret av Ms. Raggsokk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke så mye om akkurat den modellen, men de vennene dine aner ikke hva de snakker om.

Alle mobilprodusenter kan lage en dårlig telefon innimellom, men å si at HTC generelt er dårlige mobiler er helt feil.

Generelt sett lager HTC telefoner av god kvalitet.

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke så mye om akkurat den modellen, men de vennene dine aner ikke hva de snakker om.

Alle mobilprodusenter kan lage en dårlig telefon innimellom, men å si at HTC generelt er dårlige mobiler er helt feil.

Okei, takk for hjelpen! Godt å høre at de ikke er så "dårlige" liksom. Fordi jeg likte virkelig godt den mobilen, også var den til en god pris.

Skrevet

Jeg har HTC Wildfire S og er fornøyd med den! :) Den er liten og nett i forhold til de fleste andre smartphoner, og det var kanskje hovedkravet mitt... Er en ferskis når det kommer til android, siden dette er min første smartphone, men man lærer seg det fort nok.

Det eneste negative jeg har å si om telefonen er at jeg syns det er knølete å skrive meldinger på den. Skriver feil hele tida :P Og så liker jeg ikke å snu telefonen på sida, for da ser jeg ikke hva som står i forrige sms. Menmen. Venner meg fort nok til det!

At HTC ikke er bra er bare bullshit, alle jeg vet om som har det er storfornøyd. Har ikke hørt om noen htc-brukere med telefoner som klikket, men har hørt det på mange andre merker!

Skrevet

Eg har no HTC Desire S, og før det HTC Desire. HTC hadde ein del problem for eit par år sidan med telefonane sine, men på arbeidsplassen min er det no to typar telefonar som blir anbefalt: iPhone og HTC.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er målløs, men du har jo rett :tongue:

• Liker 1
Skrevet

på arbeidsplassen min er det no to typar telefonar som blir anbefalt: iPhone og HTC.

Jobber du med salg av telefoner? Uansett, noen har glemt Samsung som i mine øyne er nummer én :)

Skrevet (endret)

Mine anbefalinger av mobilmerker er:

*iPhone

*HTC

*Samsung

Og det summerer vel litt det resten sier her også :P

Legger til: Slik er også listen til typen min, som har jobbet 3år med mobilsalg og -support.

Endret av spinnwild
Skrevet

Jobber du med salg av telefoner? Uansett, noen har glemt Samsung som i mine øyne er nummer én :)

Definitivt ikkje - eg jobbar med sal av utstyr til offshore. Det er for øvrig IT-avdelinga som anbefalar dei to merkene. Men ein kan naturlegvis få andre merker om ein ønsker det.

Skrevet

Jeg er målløs, men du har jo rett :tongue:

Du trenger ikke være målløs, for det hersker ingen tvil om at mange mobilprodusenter ( inkl HTC og samsung) lager teknisk knallgode telefoner.

Jeg liker også godt Android og det er et bra operativsystem.....men personlig foretrekker jeg iOS hvis jeg kan velge....men DEN diskusjonen skal vi IKKE ta omigjen :-)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen ALLE SAMMEN! :-) Dette hjalp meg veldig. Jeg tror jeg kommer til å gå for HTC wildfire s.

Skal nevne til venninnene mine som sa den var dårlig- og si det dere har sagt ;) thanks!

Skrevet

Tusen takk for hjelpen ALLE SAMMEN! :-) Dette hjalp meg veldig. Jeg tror jeg kommer til å gå for HTC wildfire s.

Den er bra men blir fryktelig treig etter en/to mnd.. Bare så du vet, den henger seg fort opp og touchen funker ikke alltid. MEN kjempefin tlf og den har det man trenger :)

Skrevet

Jeg har hatt HTC Desire, var kjempe fornøyd med den, nå har jeg HTC incredible s red, å er enda mere fornøyd. Ei venninne av meg hadde en HTC wildfire, batteri gikk fort tomt også hang den seg opp etter at hu hadde hatt den ei stund, men kan jo hende wildfire s, er bedre på dette :)

Uansett, HTC er di beste mobilene jeg har hatt, å jeg har hatt MANGE ;)

AnonymBruker
Skrevet

HTC sine telefoner er veldig bra :jepp: Jeg har HTC Hero og er veldig fornøyd. Kommer til å velge HTC neste gang jeg skal ha ny telefon.

Det at telefonen kan bli litt treig er nok for at man må oppdatere telefonene med jevne mellomrom ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har HTC Wildfire og er kjempeglad i den, aldri hatt noen problemer:)

Skrevet

Jeg har HTC Wildfire og er kjempeglad i den, aldri hatt noen problemer:)

Godt å høre, hehe :)

Til alle dere andre: takk for tilbakesvar :D

Skrevet

Har hatt HTC Desire S et par dager nå, strålende fornøyd hittil i hvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...