Gå til innhold

Datingsider - hvor mange brev får dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Alltid" når man hører snakk om nettdating så høres det ut som alle kvinner får så sinnsykt mye henvendelser at de ikke har sjangs til å svare på alt. Det bare renner inn hos dem.

vel, jeg er kvinne, og jeg har vært innom både match, møteplassen, sukker, nettdating.no. Og jeg får nesten ingen henvendelser. Kanskje et par i uken. Og disse er da gjerne av folk som er helt på jordet.

Jeg har bilde, hvor jeg smiler og ser inn i kamera. Jeg har et normalt pent utseende, ikke avskrekkende verken ene eller andre veien. Jeg skriver om interessene mine og meg som person. Alt etter "oppskriften". Så jeg lurer jo litt.

Kvinnfolk, helt ærlig: hvor mange henvendelser får dere hver uke? Er det sant at det bare meg som er helt mislykket på nettdatingsfronten, eller overdriver kvinnfolkene fordi de tror at alle andre får brev, og da må jo de også si de gjør det?

Svar gjerne som anonym om du synes det er pinlig å skrive det ærlige tallet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Første uke etter registrering så druknet man nesten, fordi man er ny på siden og folk er nysgjerrige. Etter en stund så blir det ca 2-5 mailer iløpet av en uke,

• Liker 3
Skrevet

Enig med Fable. Mye i begynnelsen, lite etter hver. Og da fra sånne folk som en helt åpenbart ikke passer med :sjenert:

Skrevet

Tja... har slettet meg fra slike steder nå men jeg pleide å få mellom 50 og 100 hver dag..

AnonymBruker
Skrevet

Det går litt opp og ned, men blir absolutt ikke neddynget av mailer. Føler meg noen ganger veldig stygg/ mislykket/ lite vellykket fordi inntrykket mitt er at alle jenter får, som en her sier, 50-100 mailer pr. dag. Og jeg får kanskje 3 i gjennomsnitt. Vet ikke helt hva som er galt, men det må jo enten være bilde eller profien som ikke appelerer.

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke er superpopulær.

Skrevet

Det går litt opp og ned, men blir absolutt ikke neddynget av mailer. Føler meg noen ganger veldig stygg/ mislykket/ lite vellykket fordi inntrykket mitt er at alle jenter får, som en her sier, 50-100 mailer pr. dag. Og jeg får kanskje 3 i gjennomsnitt. Vet ikke helt hva som er galt, men det må jo enten være bilde eller profien som ikke appelerer.

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke er superpopulær.

:grine: jeg må være stygg som bare f.... jeg får så lite brev at jeg ikke kan gi noe gjennomsnitt pr. dag. Og det er ikke slik at jeg sitter på gjerdet og venter på besøk fra andre. Jeg skriver ikke så mye, er nemlig sjenert og det kommer også til uttrykk på slike datingsider :sjenert: , men jeg viser gjennom de mulighetene som finnes på siden, at jeg er interessert/nysgjerrig på personen.

Jeg trodde jeg var alminnelig grei å se på, men dette har vært skikkelig nedtur for selvtilliten

Skrevet

Det er en ting som er veldig viktig å tenke på her.

Og det er at det faktisk bare trenges at EN (1) person kontakter dere. Den rette.

Eventuelt at du kontakter denne personen selv.

Alle disse overfladiske og meningsløse mailene som enkelte får bare basert på et førsteinntrykk som sannsynligvis er helt feil, er egentlig totalt verdiløse.

• Liker 9
Skrevet

50-100 hver dag? Det har jeg vanskelig for å tro på...

Men jeg er enig med Steinar40, det er kvalitet, ikke kvantitet som teller :)

Jeg lurer litt på om jeg har en kvalitet på gang nå... :sjenert:

Skrevet

I begynnelsen innbilte jeg meg at alle damer fikk tosifret antall meldinger hver dag, men det er ikke sant. Jeg har snakket om dette med de fleste jeg har vært på date med, og de blir ikke nedrent av fyrer, til tross for sine "normale" utseende og fine personligheter og profiler.

Dersom du har trutmunnbilde med sammentrykte pupper, ja, da får du nok en masse "hei... møtes??????"-meldinger fra horejegere, men om du er en oppegående kvinne med et normalt bilde, og en fyldig tekst med klare beskjeder så tror jeg ikke du får så mange meldinger at du ikke klarer å svare.

Antallet meldinger vil naturligvis også reduseres i takt med hvor lenge du har vært der.

Skrevet (endret)

Jeg fikk veldig mange brev, men må da si at bare et fåtall var fra 18-25. De fleste var ekle, gamle, stygge menn. De fleste bodde i utlandet og kunne ikke skrive norsk. Jeg fikk da et brev fra en i nabokommunen på 54 eller noe som jeg ærlig sa til at "jeg er 18 og er ikke interessert i menn på din alder". Det klikket for han og sa at jeg var ei grisete lita jente som låkka til seg menn - og deretter sa de var gamle griser. Jaja... stod tydelig hva jeg var ute etter (også alder).

Må legge til at jeg ser veldig søt og uskyldig ut, men det er ikke alltid det beste* :sjenert:

Endret av Miki
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kontaktet av to stykker på fem uker... Kanskje fordi det er sommer, men jeg har bilde hvor jeg smiler og har gjort litt innsats med at presentasjonsteksten skal speile meg og ikke være standardfraser. Kanskje jeg skremmer dem vekk...

Skrevet

Jeg har blitt kontaktet av to stykker på fem uker... Kanskje fordi det er sommer, men jeg har bilde hvor jeg smiler og har gjort litt innsats med at presentasjonsteksten skal speile meg og ikke være standardfraser. Kanskje jeg skremmer dem vekk...

Jeg tror kanskje du "skremmer vekk" en del, men jeg anbefaler å ha en tekst som er litt krevende for leseren og som sier mest mulig om deg. Som Steinar sier så er det mye bedre å få én melding i uka fra en person som ser ut til å være interessert i hele deg og forstår deg, enn 50 meldinger fra noen som bare ville tatt hvem som helst.

Jeg har en litt sær, fyldig og ærlig profil, men de som er interesserte etter å ha lest den har jeg hatt glimrende kjemi med. Jeg kunne ha generalisert den ned til det kjedsommelige, men jeg ser ikke poenget.

Skrevet

Da jeg nettdatet fikk jeg alt fra mellom 0-50 brev om dagen. Noen dager ingenting, andre dager mange henvendelser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest tronder
Skrevet

Nå er jeg mann, men jeg kan kort og godt si: Ingen!

Eller, det er ikke helt sant, er noen som tar seg bryet å svare kort på mailene jeg sender.

Men nå har ikke jeg blondt kort småkrøllete hår og skikkelig smiske smil på profilbildet heller.

Mye mulig det hjelper?

Noe er iallefall galt, er bare ikke helt 100% sikker på hva :fnise:

Gjest Fable
Skrevet

Er viktig å spesifisere hva man er interessert i og hva man ikke vil ha i det hele tatt.

Bli profilen for generell så får man jo henvendelser fra folk man vitterlig har null interesse for overhodet.

Joda, man kan skryte på seg at an får mer mail, men hva er vitsen om det bare er bortkasta tid ?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann som vegrer seg litt for å ta kontakt (jobber med selvtilliten) så har det resultert i null meldinger.

Jeg fikk kun en melding fra en dame som så at jeg hadde sett på profilen hennes et par ganger. Jeg hadde ikke sendt henne en melding eller noe, men jeg liker å lese andres profiler for å få et inntrykk av hva folk er ute etter..hadde ingen intensjoner om å kontakte henne.

Uansett, hun var ca. 10 år eldre enn meg, og sendte da melding for å informere om at jeg nok var litt for ung for henne.

Det er altså den eneste meldingen jeg har fått...

• Liker 3
Skrevet

Det er en ting som er veldig viktig å tenke på her.

Og det er at det faktisk bare trenges at EN (1) person kontakter dere. Den rette.

Eventuelt at du kontakter denne personen selv.

Alle disse overfladiske og meningsløse mailene som enkelte får bare basert på et førsteinntrykk som sannsynligvis er helt feil, er egentlig totalt verdiløse.

Men man må vel fortsatt sile igjennom disse for å finne den ene rette. Noen er letter å sile bort enn andre selvsagt.

Til temaet: Jeg har ikke vært mye på slike datingsider, men på mer seksuelt ladede "datingsider", og der er det iallfall mye trykk om man er kvinne. Spesielt om man er ung og ikke avskrekkende i utseende. Men på slike sider er det enklere å sile ut folk også, pga at man som oftest har et spesifikt ønske (som ikke er følelsesmessig forhold).

Skrevet

Veldig opp og ned det gitt! Noen dager 5, men de fleste dager ingen.... Veldig ofte er brevene fra menn jeg helt tydelig ikke passer sammen med, gjerne menn som er 50+ og fra en annen kant av landet. Men det fins jo noen prinser innimellom alle froskene, problemet er bare å finne en som vil ha meg og som jeg også vil ha, mission impossible kan det virke som :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

spørs helt hvor man registrer seg. jeg registrerte meg på en internasjonal side. da fikk jeg minst 25 hver dag, men var stort sett fra land hvor de er muslimer. det gadd jeg ikke å svare på. men så var det norske også som sendte post. noen var kristisk til meg uten å slenge dritt, så det synes jeg var veldig artig, så svarte dem :P morsomt at de gadd å sende meg post da :D

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Var veldig opp og ned men fikk vel alt i fra mellom 2-7 hver dag når jeg hadde vært medlem lenge. I starten fikk jeg flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...