Gå til innhold

Problemer med utløsning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mariakr1979

Hei! Gutten min og jeg har vært sammen nå i ca to måneder. Når det kommer til sex er han veldig sjenert. Etter å ha snakket om det, kommer det av at han ikke får utløsning når han ligger med ei jente. Men når han onanerer på egenhånd, får han utløsning. Dette er et kjempeproblem for han at han ikke får utløsning når han ligger med meg. Er det noen som har vært borti det samme problemet og/eller har noen råd å komme med? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gutten min og jeg har vært sammen nå i ca to måneder. Når det kommer til sex er han veldig sjenert. Etter å ha snakket om det' date=' kommer det av at han ikke får utløsning når han ligger med ei jente. Men når han onanerer på egenhånd, får han utløsning. Dette er et kjempeproblem for han at han ikke får utløsning når han ligger med meg. Er det noen som har vært borti det samme problemet og/eller har noen råd å komme med? Takk på forhånd![/quote']fordi han er vant med å onanere kanskje...

en hånd vil alltid klare å stramme mer rundt p ikken en f itta di vil gjøre...

prøv bakfra... tror det er den enkleste stillinge å komme i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi han tenker på at han ikke klarer å få det til å gå, det blir en ond sirkel.

Prøv å onanere sammen, slik at han blir vant til å få orgasme med deg i nærheten..så kan jo han runke slik at han nesten kommer, også kan du sette deg på han ol. da vil han nok komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ha sex med ett eneste mål: Å ha det godt sammen.

Nyt hverandre, opplev hverandre og lær hverandre å kjenne.

Se på Orgasmer og utløsninger som ren bonus i stedet for mål, så er det nok enklere å klare det.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revetispa er ei lur rev....

Alfa og Omega for et godt sexliv er at man klarer å slappe av sammen og nyte hverandre fullt ut. Ved å gå på oppdagelsestur i hverandres kropper og seksuelle sinn, vil man få mye mer ut av selve akten også, og man slapper bedre av.

Det typen din kanskje trenger er å føle seg komfortabel når han er naken sammen med deg. Legg dere i senga sammen og kle av hverandre, og ikke tenk på å ha sex i det hele tatt. Bare kos og ta på hverandre. Bruk tid, det er det viktigste. La han bli kjent med kroppen din, hva du liker, hva du ikke liker. DU vil også få godt igjen for den innsatsen etterpå. Han vil bli mer sikker på seg selv, og dere kan utforske og leke enda mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...