Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

arrrrrrrrrrrh mistet epilatoren i gulvet ,delen med shaver/trim hode på.Ut av den falt en fjær (spring på engelsk) nå lurer jeg da på hvor i all verden denne fjæren skal sitte?

For jeg får nemlig kun trim saken til å virke (den taggete delen foran) Shave delen tar ikke hårene.

Noen her som har denne og kan sjekke hvor i allverden den lille fjærsaken skal sitte?

For på nett finner jeg kun en beskrivelse, fjerne skjæreblader og legge fjæra i en hvit liten rund sak,skru på blader og resten av det hvite hodet.

Om noen forstår hva jeg prøver å si da :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det lenge siden du kjøpte den? Jeg ville tatt den med til butikken og spurt de om hjelp. De har sikkert noen handye menn som kan fikse epilatoren din der og da :)

Skrevet (endret)

Eg har denne epilatoren. Då eg tok av det "dekselet" utanpå barbermaskindelen såg eg 2 fjær. Det kan også vere at det er same fjæra som ligg i ein slags halvsirkel? Kor lang er fjæra du har? Fjæra/fjærene er plassert på den sida som har den låsegreia (utanpå). Fjæra/fjærendane er plassert på kvar si side av dekselhovudet. Er det desse du meinar?

:ler: Vanskeleg å forklare tydelegvis...

Endret av Ms. Nasdaq
Skrevet (endret)

AB takk for innspill,om jeg ikke får til ting selv,må jeg nok i butikken ja ;)

Ms. Nasdaq - Fjæra er ca.2cm lang og jeg har googlet en del.Eneste jeg finner er at fjæra skal ned i det hvite hullet (herrigud til beskrivelse) og så skal skjærebladet settes over.Men jeg er ikke sikker på at shaver da fungerer.Trim funksjonen fungerer. Jeg har kun 1 fjær,mulig en annen har blitt borte da ?Hmm

Bilde :

Endret av Kårky
Skrevet

Ms. Nasdaq - Fjæra er ca.2cm lang og jeg har googlet en del.Eneste jeg finner er at fjæra skal ned i det hvite hullet (herrigud til beskrivelse) og så skal skjærebladet settes over.Men jeg er ikke sikker på at shaver da fungerer.Trim funksjonen fungerer. Jeg har kun 1 fjær,mulig en annen har blitt borte da ?Hmm

Ja, no ser eg betre! Det eg skreiv i natt kan du sjå vekk ifrå :) Det ser ut som om det er slik du seier, fjæra skal nedi det kvite holet og så skal den svarte rillesaken over. Usikker på korleis du får festa det skikkeleg, er det noko skrugreier der? Du har ikkje mista noko, det er nok berre den eine fjæra som skal i det holet.

Har du prøvd?

Skrevet

Ja, no ser eg betre! Det eg skreiv i natt kan du sjå vekk ifrå :) Det ser ut som om det er slik du seier, fjæra skal nedi det kvite holet og så skal den svarte rillesaken over. Usikker på korleis du får festa det skikkeleg, er det noko skrugreier der? Du har ikkje mista noko, det er nok berre den eine fjæra som skal i det holet.

Har du prøvd?

pheeew hurra da haha. Den hvite dingsen (mangler bedre ord...) er jo hul,så jeg stakk fjæra nedi og vridde så det skjærehodet tilbake på plass.Men jeg merker ikke at den tar særlig.Trim funker mens den andre er jeg i tvil om.

Takk for hjelpen!

Skrevet

pheeew hurra da haha. Den hvite dingsen (mangler bedre ord...) er jo hul,så jeg stakk fjæra nedi og vridde så det skjærehodet tilbake på plass.Men jeg merker ikke at den tar særlig.Trim funker mens den andre er jeg i tvil om.

Takk for hjelpen!

Ja, det er nok det som er rett. Er den for laus, kanskje? Har du fått den skrudd skikkeleg på plass? Sånn eg ser det på min er det der fjæra skal vere og den skal knapt vere synleg, så den er altså godt nedtrykt. Barberinga funkar ikkje så godt som den gjorde før?

Skrevet

trykt godt ned er den og jeg ser ikke mye av fjæra.Har ikke brukt barberingssaken før så jeg er usikker faktisk om den er god nok.Får bruke Mannen som test objekt i kveld :fnise:

Skrevet

trykt godt ned er den og jeg ser ikke mye av fjæra.Har ikke brukt barberingssaken før så jeg er usikker faktisk om den er god nok.Får bruke Mannen som test objekt i kveld :fnise:

Då høyrest det ut til at den er i orden :gjeiper: Eg har heller ikkje brukt barbermaskindelen og har nappa alt av hår ut med epilatoren, så eg kan ikkje sjekke min heilt endå ;) Håpar mannen din vert særs nøgd med resultatet. Du har uansett vore litt av ei handykvinne ;)

Skrevet (endret)

Då høyrest det ut til at den er i orden :gjeiper: Eg har heller ikkje brukt barbermaskindelen og har nappa alt av hår ut med epilatoren, så eg kan ikkje sjekke min heilt endå ;) Håpar mannen din vert særs nøgd med resultatet. Du har uansett vore litt av ei handykvinne ;)

Handykvinne ja *pumper opp brystkassa*

Meeeen atte hadde du sett meg med den fjæra og alle forslag som raste igjennom hodet,hadde du sagt noe heeelt anna :P

Takk for svar og Mannen ble fornøyd,bortsett fra at den lugget i følge han da.

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...