Gå til innhold

Nattlysolje og Storborre (Burdock) mot uren hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :goodbye:

Noen som har testet kapsler med Nattlysolje og/eller Storborre (Burdock) mot uren hud?

Jeg har akkurat begynt med begge deler, i tillegg til omega 3. Kun brukt det i halvannen uke, men synes kanskje jeg merker en forbedring..

Men er vel for tidlig å si etter så kort tid.

Noen som har prøvd disse over litt tid som vil dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har akkurat bestilt nattlysolje fra Iherb, og håper det hjelper på både PMS og kviser. Har prøvd det før, og gjorde ikke en større forskjell. Men det er lenge siden, så jeg gir det enda en sjanse =)

Er også nysgjerrig på dette...

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er nattlysolje?

Skrevet

for meg funket ikkje burdock noe særlig, men da jeg startet på ppiller merket jeg stor forskjell! viss problemet plager deg, råder jeg deg å gå til legen! er så utrolig kjipt å bruke opp halve lommeboken på ting som ikke funker... og jeg vet hvor utrolig frustrerende uren hud kan være!! LYKKE TIL! :):)

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg bruker nattlysolje og jeg klarer meg faktisk ikke uten! Tar en kapsel hver dag, og 2stk pr dag den uken jeg har mensen. PMS og kviser er nå HELT borte, helt sant :) Merker STOR forskjell uten disse, spessielt på humøret og min helt kvisefrie og rene hud! Jeg bruker gode renseprodukter, men nattlysoljen tok knekken på de harde "underhuds kvisene" og sorte prikker. :hoppendeglad:

Jeg startet på de for et halvt år siden, og merket virkningene allerede etter første uken. Etter en måned tenkte jeg dette var altfor for godt til å være sant, så jeg sluttet å ta de, men gjett hva som skjedde da?? Jo, dårlig humør og PMS kom tilbake + vonde kviser!! Så JA, DETTE VIRKER. Jeg har hamstret flere bokser nå, for jeg skal aldri gå en dag uten! :fnise:

Jeg bruker fra og er helt frelst!

Jeg er kjempe fornøyd med disse, kun 14 dollar (+ kun 2dollar frakt) for en STOR boks med hele 250stk piller! Billig og BRA :) Er det første gang du handler på får du også 5dollar i avslag.

Endret av Iah
AnonymBruker
Skrevet

Er du veldig plaget med kjempemye kviser, bør du dra til legen for å få diane ppiller.

Om du bare har litt kviser, funker nattlysolje, kjøpes billig på iherb..

Skrevet

Amalieee: Er vel vanskelig å si om Burdock kommer til å hjelpe for meg, siden jeg bruker begge.. men verdt et forsøk ;) Men kanskje jeg dropper de og bare bruker nattlysolje når de går tom...

Takk for tips om å gå til lege. Er nok ikke så plaget at det er nødvendig.

Anonym # 5: Har sett på de fra Iherb faktisk. Supert at de har virket for deg! Er det jeg håper de skal gjøre for meg også.. så langt ser det iallfall lovende ut. Du merket det allerde etter en uke? Synes jeg merker bedring jeg også, men har liksom ikke turt å tro at det ikke bare er tilfedig etter så kort tid. Første dag uten sminke i dag.. Håper det vedvarer :)

Anonym # 6 : Hørt Diane skal være bra, men har spiral... Så blir vel kanskje litt smør på flesk :fnise:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er AB nr 5.

Jeg merket allerede etter første uken at jeg hadde plutselig fått så myk hud. Ikke bare i ansiket, men hele kroppen. Før var jeg alltid så tørr etter dusj, men nå trenger jeg ikke å smøre meg inn med krem engang! Så forsvant kvisene og sorte prikker ganske raskt, og de har aldri dukket opp igjen (utenom den lille perioden jeg prøvde meg uten, da poppet de opp) Jeg har ikke plagdes med uren hud på mange mange måneder, og flere kommenterer at hele ansiktet har fått en helt ny glød ! Jeg er sååå fornøyd!

En annen ting de også hjelper mot er PMS, før var jeg alltid litt smålei meg rett før mens, og småsint under mens. Etter jeg begynte på nattlysolje er jeg i supert humør igjennom hele måneden, nesten så jeg har glemt hva PMS er :fnise: Helt utrolig at det faktisk virker!! Jeg har fått alle vennene mine til å prøve, til og med min mor, og alle er like fornøyd :)

Er forresten generelt veldig fornyød med merket Now Foods , så og si alle kosttilskuddene mine er derfra. BILLIG, bra kvalitet og store pakninger som varer lenge :)

Endret av Iah
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som vil ta hormonpiller. Bare ha det i bakhodet hver gang dere anbefaler ppiller.

• Liker 4
Skrevet

AB # 5: Så bra :) Da blir det Now Foods på meg fremover. Elsker Iherb, både billig og bra. Jeg betalte dyre dommer på helsekosten for disse produktene.. hadde ikke tolmodighet til å vente en hel uke...

Positivt å lese at du merket det allerede etter en uke også.. da øyner jeg håp om at det ikke bare er tilfeldig at jeg har merket en liten forskjell nå. Jippi! Pms er det en stund siden jeg har sett noe til her.. men graviditetshormoner og ammetåke derimot.. :eeeh:

Tror jeg får teste Now Foods omega 3 også.. Snart tom for de jeg har ser jeg. Har du prøvd de? Ser noen skriver at de de får "fiskerap" av de... :sjokkert:

• 1 måned senere...
Skrevet

fant dette når jeg søkte, leste om nattlysolje her om dagen, høres lovende ut, men litt skeptisk til kosttilskudd, er det en type omega 3 piller?

Har nettopp bestilt fra den AB over her tipset om, gleder meg til å prøve!!

Heldigvis billig så ingen penger kastet bort om det ikke funker på meg. Men det var veldig bra omtaler på den siden da! hvor lang leveringstid er det? hvordan går det med nattlysoljen tråstarter?? :)

Skrevet

Jeg har brukt nattlysolje fra Now Foods siden i vår, og synes det hjelper veldig på uren hud. Og som allerede nevnt, merker jeg også forskjell på hele kroppen. Jeg slet veldig med "nupper" på kjeve og kinn, men de er så godt som borte :) Men det hjelper ikke på sorte prikker, der må sterkere tiltak til tror jeg :kjefte:;)

Skrevet

Min erfaring så langt er at nattlysolje funker nesten over natten på meg. Har nå kun brukt burdock i en måned og merker forskjell med den og, det tok bare lenger tid. Kviser på kinn og kjeve nesten borte. :)

Nattlysolje ser ut som omega3 piller ja, men er ikke det samme riktignok. Magi i kapsel. :gjeiper: Burdock (de jeg prøvde) var brunt pulver inni en kapsel. Smaker ikke så godt om det blir liggende på tungen en liten stund. De er mindre enn nattlysjoljen jeg prøvde, så om man sliter med store piller kan kanskje det være noe å tenke på.

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet

Noen som har prøvd Nattlysoljen som heter/er fra merket Efamol? Kjøpte det idag, den var visstnok sterkere enn det andre alternativet som var på helsekosten, så hun anbefalte den da man skal starte med større doser de første 12 ukene.

Skrevet

Er den bedre enn efamol? Vurderer å bytte da. Har planer om å slutte med p pillen og bare bruke nattlysolje.

Skrevet

Noen som har prøvd Nattlysoljen som heter/er fra merket Efamol? Kjøpte det idag, den var visstnok sterkere enn det andre alternativet som var på helsekosten, så hun anbefalte den da man skal starte med større doser de første 12 ukene.

Jeg er AB over deg, og det er efamol sin jeg har prøvd. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg har prøvd den og den virker. Sluttet med den da jeg var på ferie og fikk masse kviser så nå har jeg begynt å ta den igjen. Den er bare så himla dyr.

Skrevet (endret)

AB # 5: Så bra :) Da blir det Now Foods på meg fremover. Elsker Iherb, både billig og bra. Jeg betalte dyre dommer på helsekosten for disse produktene.. hadde ikke tolmodighet til å vente en hel uke...

Positivt å lese at du merket det allerede etter en uke også.. da øyner jeg håp om at det ikke bare er tilfeldig at jeg har merket en liten forskjell nå. Jippi! Pms er det en stund siden jeg har sett noe til her.. men graviditetshormoner og ammetåke derimot.. :eeeh:

Tror jeg får teste Now Foods omega 3 også.. Snart tom for de jeg har ser jeg. Har du prøvd de? Ser noen skriver at de de får "fiskerap" av de... :sjokkert:

Jeg er AB nr 5 :)

Ikke sant! Jeg ble så glad når jeg oppdaget ! Så utrolig mye penger å spare på vitaminer, kosttilskudd og helsekost :D

Jeg bruker omega 3 tablettene fra Now Foods.

Veldig fornøyd, det er kolestrolfrie (veldig stort pluss) ! og koster kun 44 kr for 180 stk.

Ser de har fått inn storpakning av disse også kun 100lapp for 500stk! Utrolig hvor mye man sparer. Aldri mer helsekost!

Angående "fiskerap" merker jeg ikke noe til det! Men et tips er å ikke ta kapslene på tom mage, ikke før frokost, og sammen med mat. Så jeg tar alle kosttilskuddene mine til kvelds :)

Endret av Iah
Gjest Solmåne
Skrevet

Ja jeg har prøvd den og den virker. Sluttet med den da jeg var på ferie og fikk masse kviser så nå har jeg begynt å ta den igjen. Den er bare så himla dyr.

Godt å høre! Gjenstår bare å se hvordan jeg reagerer på den da.. men ja, den var ganske dyr! :sjenert:

Skrevet (endret)

Til alle som lurer på Efamol. Kjøp de på feelunique.com,

90 pund for 90 stk, ganske mye billigere enn helsekost.

Men jeg bruke de før, gikk fort tom fordi man må ta 3stk per dag. Så jeg gikk over til fra Now Foods istedet, de er sterkere enn Efamol og man trenger kun 1 pr dag. De koster også kun 66kr for 120 stk, så det blir en del billigere :)

Endret av Iah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...