Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...rød i annsiktet når jeg trener? Jeg blir knallrød, som en tomat.. Spesielt når jeg jogger.

Er det noen som vet hvorfor?

Og er det noen som har blitt mindre rød etterhvert som formen kommer seg? Prøver å ikke bry meg, men det er litt flaut hehe... Merker at folk ser litt rart på meg (ja jeg vet det er derfor, folk som kjenner meg skvetter bår e ser meg under eller etter trening, må se to ganger :P

På forhånd takk til den som tar seg tid til å svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir super rød! Er det noen som glaner så tenker jeg : jeg har nå iallefall trent i dag ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir super rød! Er det noen som glaner så tenker jeg : jeg har nå iallefall trent i dag ;)

Hehe, ja jeg prøver så godt jeg kan å tenke sånn jeg også:P

Det er bare sånn man er assa? Blir det ikke bedre når formen blir bedre?

Det ser hvertfall ut som man gir alt når man trener ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg sliter med motsatt problem. Jeg har samme farge i ansiktet uansett hva jeg gjør. Det ser ihvertfall ut som du har tatt skikkelig i. Hos meg er det mer slik "Har du vært å trent? Ser ikke sånn ut, hahaha".

Gjest *Maja*
Skrevet

Jogger jeg rolig så blir jeg litt rød i trynet...når jeg jogger intervaller blir jeg sprut rød!

Skrevet

Jeg sliter med motsatt problem. Jeg har samme farge i ansiktet uansett hva jeg gjør. Det ser ihvertfall ut som du har tatt skikkelig i. Hos meg er det mer slik "Har du vært å trent? Ser ikke sånn ut, hahaha".

ja det har jeg lagt merke til hos enkelte... de trener beinhardt men det vises ikke!

Gjest Anuket
Skrevet

Jeg blir sprut rød og da mener jeg skikkelig rød! Det ser ut som om jeg har et akutt tilfelle av rødming eller et eller annet. Jeg hadde skikkelig angst for det før, og trente sjeldent pga det. Nå har jeg bare lært meg å overse det. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sprut rød og da mener jeg skikkelig rød! Det ser ut som om jeg har et akutt tilfelle av rødming eller et eller annet. Jeg hadde skikkelig angst for det før, og trente sjeldent pga det. Nå har jeg bare lært meg å overse det. :)

TS her...

Det er der jeg er, det holder meg litt igjen i treningen...

Meeen, jeg skjønner jo at jeg ikke trenger å bli flau sånn egentlig...Og så vil jeg tro at de som syns jeg er skikkelig teit fordi jeg er så rød i annsiktet ikke trener noe selv..tror dere ikke?

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg blir sprutrød, men det verste er at siden jeg har krøller, så stikker håret mitt ut til alle kanter når jeg blir svett på grunn av at det krøller seg opp når det blir fuktig, selv om jeg har hestehale!

Gjest Anuket
Skrevet

TS her...

Det er der jeg er, det holder meg litt igjen i treningen...

Meeen, jeg skjønner jo at jeg ikke trenger å bli flau sånn egentlig...Og så vil jeg tro at de som syns jeg er skikkelig teit fordi jeg er så rød i annsiktet ikke trener noe selv..tror dere ikke?

Jeg hadde min egen Sprut rød i ansiktet tråd for en stund tilbake :fnise: (Her)

Det stemmer nok helt, jeg har merket at det er sjeldent noen ser på meg når jeg trener. De aller fleste er veldig fokuserte på seg selv og det de gjør under trening.

Skrevet

Vet ikke hvorfor noen blir rødere i ansiktet enn andre, men jeg tror det er normalt. Jeg er også sånn. Flaut, men ingenting å gjøre noe med ser det ut til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde min egen Sprut rød i ansiktet tråd for en stund tilbake :fnise: (Her)

Det stemmer nok helt, jeg har merket at det er sjeldent noen ser på meg når jeg trener. De aller fleste er veldig fokuserte på seg selv og det de gjør under trening.

Haha, skal lese gjennom tråden nå:D

Og så har jeg kommet frem til at det er bedre å være rød og flau enn bleik og dvask :)

Hjelper å høre at det en helt normalt! Takker!

Gjest Anuket
Skrevet

Haha, skal lese gjennom tråden nå:D

Og så har jeg kommet frem til at det er bedre å være rød og flau enn bleik og dvask :)

Hjelper å høre at det en helt normalt! Takker!

:fnise: Gjør det! Et raskt søk på google + kvinneguiden og du får opp en haug med lignende tråder - så det er flere av oss! :fnise:

Skrevet

Blir skikkelig rød her og, men uten å svette! Blir bare knallrød, rett og slett :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...