AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg lurte på om de fleste gutter syntest store indre skjønslepper er sexy eller ikke. Temaet har i gjevne mellomrom dukket opp, men jeg har aldri fått et klart svar
Gjest Katten. Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=indre%20kj%F8nnslepper Det klare svaret er det samme som alle andre spørsmål som omhandler smak, preferanser, tanker og paprika: DET ER INDIVIDUELT OG DU KOMMER ALDRI TIL Å FÅ EN MAL SOM GJELDER EN HEL BEFOLKNING! 2
billcat Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Men sånn for det meste går vel svarene her ut på at man egentlig bryr seg lite om de er store eller små, når temaet har vært oppe. Grovt oppsummert.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg lurte på om de fleste gutter syntest store indre skjønslepper er sexy eller ikke. Temaet har i gjevne mellomrom dukket opp, men jeg har aldri fått et klart svar Vert borti jenter som rett å slett ikke har kjønnslepper, hater det. Veldig store har jeg ikke vert borti men hadde ikke hatt noe i mot det. Blir faktisk litt kåt av tanken
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Store indre kjønnslepper er ikke sexy -> turn-off!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 Herregud, hva er problemet? Opererer du vekk fingrene om de er lengre enn gjennomsnittet? Jeg blir provosert av oppkonstruerte "problemer" når det finnes folk som sliter med sure handikap. Jeg mener ikke å være slem nå, men du er nok veldig fin akkurat som du er. Verden er bare kjedelig om alle skal ha små kjønnslepper. Ja, jeg har små kjønnslepper selv, men jeg har pupper fra helvete. Men hva så? Jeg vil ikke operere puppene mine selv om jeg synes de er ugly. Dessuten er de ikke så ugly, men de peker ikke akkurat oppover slik "idealet" gjør. :gjeiper: Jeg fokuserer heller på å bli glad i meg selv. En kvinne som er fornøyd med seg selv er veldig attraktivt, dessuten får jeg peace in my mind hvis jeg slutter å bekymre meg over ting som egentlig ikke er noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå