Gå til innhold

store indre skjønnslepper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om de fleste gutter syntest store indre skjønslepper er sexy eller ikke.

Temaet har i gjevne mellomrom dukket opp, men jeg har aldri fått et klart svar :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men sånn for det meste går vel svarene her ut på at man egentlig bryr seg lite om de er store eller små, når temaet har vært oppe.

Grovt oppsummert.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om de fleste gutter syntest store indre skjønslepper er sexy eller ikke.

Temaet har i gjevne mellomrom dukket opp, men jeg har aldri fått et klart svar :P

Vert borti jenter som rett å slett ikke har kjønnslepper, hater det. Veldig store har jeg ikke vert borti men hadde ikke hatt noe i mot det. Blir faktisk litt kåt av tanken

AnonymBruker
Skrevet

Små er best. Store = roastbiff.

• Liker 1
Skrevet

Kjønnslepper er sexy. Punktum.

Skrevet

Store kjønnslepper er nydelig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Store indre kjønnslepper er ikke sexy -> turn-off!

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Store kjønnslepper er digg :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hva er problemet? Opererer du vekk fingrene om de er lengre enn gjennomsnittet?

Jeg blir provosert av oppkonstruerte "problemer" når det finnes folk som sliter med sure handikap. Jeg mener ikke å være slem nå, men du er nok veldig fin akkurat som du er. Verden er bare kjedelig om alle skal ha små kjønnslepper. Ja, jeg har små kjønnslepper selv, men jeg har pupper fra helvete. Men hva så? Jeg vil ikke operere puppene mine selv om jeg synes de er ugly. Dessuten er de ikke så ugly, men de peker ikke akkurat oppover slik "idealet" gjør. :gjeiper: Jeg fokuserer heller på å bli glad i meg selv. En kvinne som er fornøyd med seg selv er veldig attraktivt, dessuten får jeg peace in my mind hvis jeg slutter å bekymre meg over ting som egentlig ikke er noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...