Gå til innhold

Hvordan spørre/ om date/ møte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg googlet meg nesten ihjel på tips for å spørre Han, med stor H på date..eller møte han ihvertfall :fnise:

Jeg ga opp googlingen, å håper på bedre svar her :jepp:

Jeg har funnet en god tone med en jeg ble kjent med gjennom noen venner.. men det er først nå vi har begynt med chatting/flørting på nett/sms.

Gjennom dette har vi begynt å bli kjent med hverandre.

Jeg liker oppmerksomheten fra han og det vi snakker om og kunne tenkt meg og møte han alene, for vi har ikke vært på tomannshånd før..

Jeg er kanskje litt mer utålmodig enn han, eller så er han ikke helt "der"

Jeg er ikke av den typen som har brukt å sitte å vente på at noe skal skje, jeg tar gjerne saken i egne hender..det får briste eller bære..

Men..jeg liker han såpass godt, at jeg ikke "tør" å være direkte mot han...for et nei vil være mer sårt enn at "vennskapet" svinner ut i ingenting hvis dere skjønner..

Så hva kan jeg spørre om neste gang vi chatter, for å få truffet han på tomannshånd...har jo ikke tålmodighet til å vente heller :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt det styret når det du egentlig vil er å gå på date med ham. Begriper det ikke. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg googlet meg nesten ihjel på tips for å spørre Han, med stor H på date..eller møte han ihvertfall :fnise:

Jeg ga opp googlingen, å håper på bedre svar her :jepp:

Jeg har funnet en god tone med en jeg ble kjent med gjennom noen venner.. men det er først nå vi har begynt med chatting/flørting på nett/sms.

Gjennom dette har vi begynt å bli kjent med hverandre.

Jeg liker oppmerksomheten fra han og det vi snakker om og kunne tenkt meg og møte han alene, for vi har ikke vært på tomannshånd før..

Jeg er kanskje litt mer utålmodig enn han, eller så er han ikke helt "der"

Jeg er ikke av den typen som har brukt å sitte å vente på at noe skal skje, jeg tar gjerne saken i egne hender..det får briste eller bære..

Men..jeg liker han såpass godt, at jeg ikke "tør" å være direkte mot han...for et nei vil være mer sårt enn at "vennskapet" svinner ut i ingenting hvis dere skjønner..

Så hva kan jeg spørre om neste gang vi chatter, for å få truffet han på tomannshånd...har jo ikke tålmodighet til å vente heller :fnise:

Nei, kvinner som får oppmerksomhet har gjerne ikke tålmodighet. Sant nok det.

Så du vil ikke ha ham bare som en kompiss altså ;) hehe

Men nå vet jeg hva du kan spørre om neste gang dere chatter; skal vi gå på stevnemøte? :jepp:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Menn er i mange tilfeller enkle, du kan fort forvirre han med masse dilldall.

Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Menn er i mange tilfeller enkle, du kan fort forvirre han med masse dilldall.

Enkle og enkle. Vi er konsise, poengterte og handlekraftige. I mitt mentale univers er dette dyder, ikke laster - som man kunne få inntrykk av ved å kalle dem som har disse egenskapene for "enkle".

Bare sånn til orientering, frøken moderator.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Enkle og enkle. Vi er konsise, poengterte og handlekraftige. I mitt mentale univers er dette dyder, ikke laster - som man kunne få inntrykk av ved å kalle dem som har disse egenskapene for "enkle".

Bare sånn til orientering, frøken moderator.

Hehe, med "enkle" mener jeg i forhold til kvinner som må gjøre alt så komplisert og overanalysere det meste. Takk for presiseringen ;)

Skrevet

Hehe, med "enkle" mener jeg i forhold til kvinner som må gjøre alt så komplisert og overanalysere det meste. Takk for presiseringen ;)

Vel bekomme! :)

Skrevet

viss du ber han ut på en annen måte enn å spørre han rett ut "Vil du bli med meg ut på date?", så kan misforståelser fort oppstå, og han tror dere skal møtes som kompiser... Jeg råder deg ihvertfall til å bare spørre rett ut, sånn som det er: "Hei du, jeg liker deg veldig godt, jeg :) Vil du gå på date med meg?"

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke vet at du ber ham ut, vet han heller ikke at det er en date og da er det ikke en date.

Gjør det enkelt og spør om dere skal ta en kaffe.

Skrevet

Jeg tenker også at det enkleste er ofte det beste - spørre om personen vil være med å ta en kaffe/brus/øl? For å bli bedre kjent på tomannshånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...