AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 På en utenlandstur nå så kom jeg over en slags flaske med en stor svamp i for å fjerne neglelakk. Bare å stikke fingeren ned i flasken og gnukke litt så er neglelakken bortevekk. Synes den var ganske genial Noen andre som har sett noe tilsvarende her i norge?
Eske Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Depend har en helt fantastisk en, jeg kjøper min på Lindex Den er briljant! (Et-eller-annet-merke har en på Vita også, men den er faktisk fire ganger så dyr, og bare bittelitt større.... Anbefaler altså å se etter Depend sin!)
Miah Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Jeg brukte slike da jeg bodde i USA... kostet vell et par dollar. Veldig billig. Men, også veldig ubrukelig. Er flott de første par gangene, men restene av gammel neglelakk sitter alltid igjen i denne "boksen." Til slutt ble fingerene full av gamle neglelakkester, så nei, ikke noe jeg anbefaler. I tillegg såg det direkte dumt ut. Se for dere en boks med en svamp oppi, der svampen er delt / har et hull i midten. Nei. Hehe. Bare merkelig. Liker vanlig neglelakkfjerner best. Garantert.
Eske Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Så kjipt, Miah. Min blir selvsagt også farget og stygg av fjerning, men jeg synes ikke det er noe stort problem med misfarging på negler og hender. (Og om det skulle bli det av f.eks knallrød lakk ville jeg fjernet på dypemåten og bare gått kjapt over med neglelakkfjerner på bomull, for denne krukka fungerer virkelig utmerket for meg.)
Miah Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Den fungerer sikkert greit for de som bruker litt nøytrale farger. For meg som bruker svart, rødt, blått ++ ble det bare kaos og helt unødvendig. 1
Gjest LillaGorilla Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 På en utenlandstur nå så kom jeg over en slags flaske med en stor svamp i for å fjerne neglelakk. Bare å stikke fingeren ned i flasken og gnukke litt så er neglelakken bortevekk. Synes den var ganske genial Noen andre som har sett noe tilsvarende her i norge? Jepp! Selger den flere forskjellige steder. Har hatt det ganske lenge. Og ja, den er genial! Har ikke problemer med masse rester.. men nå bruker jeg mest nøytrale farger da.
Eske Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Jeg bruker stort sett bare sterke knallfarger og er fortsatt storfornøyd med den, og med tanke på at den ikke koster mer enn 50-60-70 kroner synes jeg absolutt den er verdt et forsøk, den er UTROLIG effektiv :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg bruker stort sett bare sterke knallfarger og er fortsatt storfornøyd med den, og med tanke på at den ikke koster mer enn 50-60-70 kroner synes jeg absolutt den er verdt et forsøk, den er UTROLIG effektiv :-) Enig med Eske. Jeg bruker også endel mørke farger, men den boksen fungerer bra. Den første hadde jeg lenge, og den virket fint selv om svampen ble ganske farget. Jeg synes det er mye lettere med den enn vanlig neglelakkfjerner og bomull. Når jeg bruker det gnikker jeg bare fargen utover fingrene, og bruker lang tid på å bli ren og pen. Med boksen er det bare et par dypp og ferdig. Endret 29. juli 2011 av Purple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå