Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt tidligere med å klare å legge på meg, men i det siste har jeg rast ned i vekt som bare det.. Jeg har vært endel syk så har nok noe med det, men vil fortsatt legge på meg gijen! :-)

Jeg er nå 173 høy og veier 50kg, og det er ganske mye for lite..

Så tips til å legge på seg?

På hele kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis normale måltider. Det hjelper ikke å balle på med fett og sukker. Alt tar tid (:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Drikk mye melk også. Melk er en fin måte å legge på seg. Den inneholder både fett og karbo. Spis karborik mat.

Skrevet

Jeg har samme problem som deg TS og har slitt veldig med sykdom de siste årene. I mitt tilfelle blir jeg veldig slapp av kjappe karbohydrater og av melk, så hvis det blir for mye av det har jeg rett og slett ikke energi til å trene.

Jeg spiser istedet mye sunt fett. Feit fisk, nøtter og avocado for eksempel. Jeg har ennå et par kilo igjen før jeg er oppe på idealvekten min, men det går fremover. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt tidligere med å klare å legge på meg, men i det siste har jeg rast ned i vekt som bare det.. Jeg har vært endel syk så har nok noe med det, men vil fortsatt legge på meg gijen! :-)

Jeg er nå 173 høy og veier 50kg, og det er ganske mye for lite..

Så tips til å legge på seg?

På hele kroppen..

Spis når du er syk også. Selvsagt har man ikke lyst på, men noe går alltids ned. Personlig spiser jeg alltid mye is når jeg er syk, hver dag om det så skal være, så jeg går sjelden ned så mye da jeg også ligger utslått på sofaen.

Generelle tips (bortsett fra å bruke søkefunksjonen da det er tusen tråder med det samme):

Avokado. Nøtter. Mye pålegg. Yoghurt, melk, ost. Ikke styr unna kaloriholdige drikker.

Og gå gjennom ditt daglige kosthold, 99 % av de som ikke klarer å legge på seg spiser for lite, 1 % bør ta seg en tur til fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...