Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei . JEg lurer på om jeg kan være gravid selv om jeg ikke har noen symptomper....har en syklus på 30 dager. Dag 30 var på onsdag. Har tidligere enn gang gått 5 dager lenger før jeg fikk mens, derfor har jeg ikke testet enda. har ingen andre symptomer osm jeg leser andre har. Gjennomgikk en SA i vinter, da hadde jeg ialle fall ømme bryster så lange det varte.

Er det mulige å ikke ha noen symptomer ?har bestemt meg for å teste til uka om jeg ikke har fått TR da. Vi ønkser oss veldig barn, og håper selvsagt det skal klaffe en gang.

Hilsen lille meg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint ann å være gravid uten å ha noen symptomer på det.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har merket at urinen lukter annerledes når de er gravide?

AnonymBruker
Skrevet

Hei . JEg lurer på om jeg kan være gravid selv om jeg ikke har noen symptomper....har en syklus på 30 dager. Dag 30 var på onsdag. Har tidligere enn gang gått 5 dager lenger før jeg fikk mens, derfor har jeg ikke testet enda. har ingen andre symptomer osm jeg leser andre har. Gjennomgikk en SA i vinter, da hadde jeg ialle fall ømme bryster så lange det varte.

Er det mulige å ikke ha noen symptomer ?har bestemt meg for å teste til uka om jeg ikke har fått TR da. Vi ønkser oss veldig barn, og håper selvsagt det skal klaffe en gang.

Hilsen lille meg

Glemte å si at jeg hadde kraftige mens smerter 2 dager før forventet mens. Etter det har det vært mikroskopisk om det har vært noe..

Skrevet

jeg er en uke over IKM nå. Har ingen symptomer som jeg selv har lagt merke til. Har bare murringer i magen i området rundt livmor/eggstokker. Har bare fått negative tester til nå:/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klare symptomer før ca uke 5, før det var det bare sporadiske menssmerter (som jeg uansett får hvis jeg har klussa litt med p-pillene) og litt ømme pupper (som også varierer litt fra uke til uke). Med andre ord ingenting som virkelig sa klart ifra. Tok til og med en graviditetstest ved ca 2+4 som var negativ, og da den var tatt roet kroppen seg litt (jeg visste jo i utgpunktet at jeg kunne være gravid, og tenkte dermed at jeg hadde innbilt meg litt symptomer som det med puppene).

Det som fikk meg til å ta ny test (viste seg senere å være i uke 4) var en følelse av at det var ett eller annet ubestemmelig. Ingenting konkret da heller, nei...

Synes urinen min luktet mer enn normalt rundt uke 6-7, men det var nok bare fordi jeg var ganske dehydrert og for dårlig til å få i meg mat og drikke, så urinen ble konsentrert og luktet dermed sterkere.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det går fint an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...