AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jeg møter først og fremst gutter fra nett nå. Jeg har møtt 9 stk i løpet av et års tid, han ene endte jeg opp med å ha et forhold med i 4 mnd. Men mange av de jeg møter blir jeg bare ikke tiltrukket av; noe med utseendet er turn off (ja, jeg vet det høres overfladisk ut, men jeg må jo bli fysisk tiltrukket også). Ofte er bildene på nett bedre enn hvordan han ser ut i virkeligheten. Og de gangene jeg liker han er han enten ikke interessert selv, eller han er useriøs. Med eksen holdte det også på å gå galt i begynnelsen, men jeg ble tiltrukket av han på første date og jeg ble vel bare mer og mer "hooked". Men jeg bare vet inni meg at jeg ikke kunne følt noe slikt for de andre jeg har møtt. Er det noe galt med meg? Har vært utrolig mye mer kresen da jeg var yngre, nå er jeg i det minste mer tolerant. Jeg skulle bare ønske jeg møtte en hvor det fløy gnister med en gang!
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 For mange folk blir det vanskeligere å bli forelsket ettersom årene går.
Flanør Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Noe off topic riktignok, men er ikke dette en ganske nedsettende måte å beskrive menn på? Jeg møter mange kvinner via nettdating, og de færreste av dem blir det full klaff med nødvendigvis. Kanskje jeg skal følge TS sitt eksempel og begynne å kalle dem for skautroll? Vil ha prinsessa, men så langt har jeg bare truffet disse fugleskremslene? 1
Elizia Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Det er vel like vanskelig å møte "den rette" på nettet som ute i virkeligheten antar jeg. Det er utrolig vanskelig å møte noen som alt klaffer med. Utseende er selvsagt viktig, men det er jo gjensidig.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Noe off topic riktignok, men er ikke dette en ganske nedsettende måte å beskrive menn på? Jeg møter mange kvinner via nettdating, og de færreste av dem blir det full klaff med nødvendigvis. Kanskje jeg skal følge TS sitt eksempel og begynne å kalle dem for skautroll? Vil ha prinsessa, men så langt har jeg bare truffet disse fugleskremslene? Nei,jeg mener ikke å være nedsettende i det hele tatt. Derfor jeg skrev "frosker" og ikke frosker.. For jeg mener ikke å si at det er noe galt med dem, men det er bare det at for meg føles det ikke riktig. Og jeg forventer aldri full klaff, men jeg vil jo gjerne ha noe "klaff" hehe. Og jeg har aldri opplevd den kjærlighet ved første blikk greia.. TS
Flanør Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Nei,jeg mener ikke å være nedsettende i det hele tatt. Derfor jeg skrev "frosker" og ikke frosker.. For jeg mener ikke å si at det er noe galt med dem, men det er bare det at for meg føles det ikke riktig. Og jeg forventer aldri full klaff, men jeg vil jo gjerne ha noe "klaff" hehe. Og jeg har aldri opplevd den kjærlighet ved første blikk greia.. TS Ja, tenkte det nok på måten du skrev det på. No offence altså. Men har bare sett uttrykket så mange ganger før. Jenter bruker det til og med på nettdatingsider! Da er det sosiale antennene deres heller kortvokste vil jeg si. Skulle tatt seg ut om jeg på profilen min hadde omtalt mine tidligere dater som skautroll eller fugleskremsler. Sikkert kjekt for dem å se hvis de klikker seg inn på profilen min igjen.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Og jeg har aldri opplevd den kjærlighet ved første blikk greia.. TS Det er det ingen andre i verdenshistorien som har heller. Forelsket ved første blikk, ja. Kjærlighet ved første blikk, nei.
makkapakka Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 For mange folk blir det vanskeligere å bli forelsket ettersom årene går. gjelder ikke alle tydeligvis siden jeg faller pladask.. selv om jeg ikke er 20 lenger og har mange dårlige erfaringer..
Steinar40 Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 gjelder ikke alle tydeligvis siden jeg faller pladask.. selv om jeg ikke er 20 lenger og har mange dårlige erfaringer.. Det har du rett i. Det er aldri noe som gjelder for alle. Så da dreier det seg om å bruke sunn fornuft og lære å kjenne lusa på gangen basert på dine dårlige erfaringer.
Presis Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 (endret) Alle disse "blubbene" - Vil møte prinsessen! Jeg møter først og fremst damer fra nett nå. Jeg har møtt 9 stk i løpet av et års tid, hun ene endte jeg opp med å ha et forhold med i 4 mnd. Men mange av de jeg møter blir jeg bare ikke tiltrukket av; noe med utseendet er turn off (ja, jeg vet det høres overfladisk ut, men jeg må jo bli fysisk tiltrukket også). Ofte er bildene på nett bedre enn hvordan hun ser ut i virkeligheten. Og de gangene jeg liker henne er hun enten ikke interessert selv, eller hun er useriøs. Med eksen holdt det også på å gå galt i begynnelsen, men jeg ble tiltrukket av henne på første date og jeg ble vel bare mer og mer "hooked". Men jeg bare vet inni meg at jeg ikke kunne følt noe slikt for de andre jeg har møtt. Er det noe galt med meg? Har vært utrolig mye mer kresen da jeg var yngre, nå er jeg i det minste mer tolerant. Jeg skulle bare ønske jeg møtte ei hvor det fløy gnister med en gang! Mann Endret 1. august 2011 av Presis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå