AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jada, jeg våknet i dag med gult/oransje hår fordi jeg tydeligvis hadde bleket håret i fylla, noen steder er det lysegult nesten blondt. Problemet er at jeg ikke har råd til å gå til frisør, og jeg sitter her å griner i speilet og vet ikke hva jeg skal gjøre! Noen som har noen tips til hvilken hjemmefarge jeg kan bruke? Jeg hadde foresten mørkmørk brun før jeg fyllefarget det(og jeg har mest lyst på lysebrunt nå) Plis ikke kommenter hvor dum jeg var, jeg er fullt klar over det selv.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Hm, beklager, men dette høres ut som en liten katastrofe som virkelig skulle vært hos frisøren.. Er det ikke noen du kan låne litt penger av?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 nei, hadde det vært det, hadde jeg sittet i frisørstolen for lengst!
Lykkelitenen Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 oij, den er lei! Løp på en butikk og kjøp en rød minicolor, f.eks viva colormouse, en hårfargepensel og en lys brun farge (ren, dvs slutter på 0, 00 eller ,0). Den røde pensler du i der håret er nesten blondt først, så påfører du i resten av håret, følger virketiden som er oppgitt og skyller. Da forpigmenteret du håret. Gjør du ikke dette har ikke håret nok røde pigmenter når du farger og du kan risikere grønnskjær i håret (been there done that, ikke pent!). Så farger du over med den fargen du skal ha Koster deg en 250-300 kroner totalt, mer om du har langt hår og må ha to pakker. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Problemet er at jeg ikke har råd til å gå til frisør, og jeg sitter her å griner i speilet og vet ikke hva jeg skal gjøre! Unnskyld meg, er du ikke villig til å bruke penger, så får du bare sitte der å grine med ødelagt hår. Å farge håret hos frisørlæring koster like mye som en pakke hjemmefarge foresten.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Unnskyld meg, er du ikke villig til å bruke penger, så får du bare sitte der å grine med ødelagt hår. Å farge håret hos frisørlæring koster like mye som en pakke hjemmefarge foresten. Den der var vel litt unødvendig? Er ikke alle steder det finnes frisørlærlinger heller, forresten, og da koster det neppe bare 300. TS: som Lykkelitenen sier, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å forpigmentere håret. Jeg har gjort akkurat det samme som deg (bare at det ikke var i fylla da, visste nøyaktig hva jeg gjorde...), og endte med å dra til frisør for å fikse det. Hun forpigmenterte ikke, bare farget det. Resultatet var at fargen satt i i EN vask før den ble blass, og etter bare en uke måtte jeg farge det på nytt. Var litt kjedelig å måtte farge en gang i uka i nesten to måneder, håper du slipper det! (bekrivelse: ble farget kraftig rød, etter en uke hadde jeg samme hårfarge som Horatio Caine. Ikke pent på meg i det hele tatt) Lykke til, planen Lykkelitenen skisserte hørtes veldig fornuftig ut! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå