AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Har snakket litt med ei jente jeg virkelig begynner å like men vi bor langt ifra hverandre. Hva er det best å gjøre i en slik situasjon hvis hun også vil treffe meg? Møtes på "midten" og leie 1-2 rom på hotell og splitte kostnadene? Eller for meg å fly bort til hvor hun bor og bo på hotell eller hos henne hvis hun er komfortabel med det? Kom gjerne med eksempler fra deres erfaringer
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 (endret) Reis til henne du så kommer hun til deg neste gang. Dere finner alltid noe billig hotell. Endret 29. juli 2011 av LonelyAngel
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 TS her, eneste "problemet" med å møte henne der hun bor er at hun bor hjemme hos foreldrene så vil tro at det ikke er kjempemye privatliv. Jeg bor også hjemme hos foreldrene min og her er det ihvertfall ikke noe privatliv. Derfor jeg tenkte litt på å møtes en plass hvor vi kan være bare oss to og ikke trenge å tenke på andre.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Hvis ingen har noe ønske om flytte på seg etterhvert, så er det ingen vits i å treffes i det hele tatt. Kan være greit å tenke igjennom akkurat dette på et tidlig stadium, da mange er relativt grodd fast der de kommer ifra.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 TS her. Har ingenting imot å flytte etter hvert om det skulle bli ett forhold ut av det, men pga /skolejobbsituasjon hadde det ikke vært mulig før om ett år
Steinar40 Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 TS her. Har ingenting imot å flytte etter hvert om det skulle bli ett forhold ut av det, men pga /skolejobbsituasjon hadde det ikke vært mulig før om ett år For meg høres det da greit ut å treffes et sted på midten og leie hvert sitt hotellrom.
MissStiles Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har møtt en fyr som bodde langt unna meg. Vi snakket først om å møtes på midten når vi begynte å snakke om å treffes. Men til slutt, var det han som kjørte til min by for å besøke meg.
Steinar40 Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har møtt en fyr som bodde langt unna meg. Vi snakket først om å møtes på midten når vi begynte å snakke om å treffes. Men til slutt, var det han som kjørte til min by for å besøke meg. Ulempen med dette er at da viser du ingen interesse eller initiativ. Ikke koster det deg noe heller. Da blir det ubalanse. Gjensidighet er ekstremt viktig, og det er ingen grunn til å begynne helt feil.
MissStiles Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Ulempen med dette er at da viser du ingen interesse eller initiativ. Ikke koster det deg noe heller. Da blir det ubalanse. Gjensidighet er ekstremt viktig, og det er ingen grunn til å begynne helt feil. Tja, helgen etter besøkte jeg han. Og etter det ble vi kjærester. Så det fungerer absolutt. Så lenge begge er interessert og vil satse på det.
Steinar40 Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 Tja, helgen etter besøkte jeg han. Og etter det ble vi kjærester. Så det fungerer absolutt. Så lenge begge er interessert og vil satse på det. Greit nok, men det er uansett rasjonelt å møtes på halvveien hvis man allikevel ikke kan være hos den andre; slik det er i TS sitt tilfelle. Generelt sett kan jeg bare anbefale imot langdistanseforhold. Man skal være veldig motivert for å få det til å fungere i lengden.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 Det beste er at en av partene reiser til den andre. Hvis begge ska møtes på halvveien blir det for det første ekstra klønete med ta begge må reise, det blir dyrere ( to hotellrom), samt a ingen trolig er kjent på de plassen man møtes.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #12 Skrevet 30. juli 2011 Er jo bare kjekt å ikke vite noe om plassen man møtes, da kan man utforske sammen Det blir dyrere det er sant men da får man jo ihvertfall privatliv og kan bare nyte hverandres selskap. Så hvis det funker så kan en heller møtes hos den ene av de to neste gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå