AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Prøver å gå litt ned i vekt for tiden. Har holdt meg unna både alkohol og godteri (selv om det blir en fest i helgen :gjeiper: ) Måltidene ser ca slik ut: Frokost: Ca 50 gram havregryn med skummet melk samt en halv frukt. Middag: Fisk, kylling eller kjøtt samt poteter eller ris. Mellommåltid: 1 eller 2 Ryvita sesam knekkebrød med kalkunfilet, agurk og salat samt vann. Kvelds: 2 knekkebrød med kalkunfilet, agurk og salat, evt med et glass Pepsi Max. Spiser ca 3 eller 4 frukt i løpet av dagen. De dagene jeg har fri fra jobben står jeg opp nokså sent, så da blir det frokost for så middag. Ellers når jeg er oppe tidlig spiser jeg 2 knekkebrød til lunsj. Er dette passelig mengde, eller for lite? Ifølge vektklubben.no ligger jeg med dette på rundt 1300 kcal, men det høres veldig lite ut! Kan dog nevne at jeg ikke veier maten, så kan godt være jeg spiser mer til middag enn jeg tror.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Nå har det seg sånn at jeg hater grønnsaker, brekker meg bare jeg får det i munnen. Eneste jeg liker er salat og agurk, dessverre. Dog liker jeg lapskaus. Har det ca én gang i uken.
The Kitten Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Høres ut som en tre åring *ler* Hva var poenget med den kommentaren? Trener du, ts?
Redbull Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Hva var poenget med den kommentaren? poenget var vell at det er tre åringer som brekker seg når de får grønnsaker i munnen, ikke ungdommer/voksne
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Grønnsaker er ikke min ting, aldri klart å trykke det i meg. Vel, jeg går turer hver dag på ca én time med hunden, samt har et arbeid hvor jeg får beveget meg mye. Har ellers planer om å begynne å jogge, selv om kondisen ikke er noe å skryte av.
The Kitten Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 1300 kalorier høres veldig lite ut. Spiser du ikke lunch?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Dersom jeg er på jobb, spiser jeg lunsj. Ellers står jeg ikke opp før nærmere tolv, så spiser ikke frokost før da. Middagen er rundt fire. Spiser som regel et knekkebrød eller en frukt mellom disse to måltidene.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 Suppe som lunsj eller mellommåltid mener du? Liker egentlig bare tomatsuppe, men dette er vel sunt?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #12 Skrevet 30. juli 2011 Suppe er jo kalorifattig som bare F, og er det noe du trenger så er det KALORIER! En voksen kvinne skal ha i seg ca 2000 kcal pr dag, mer hvis hun er VELDIG aktiv (evt. trener). Som noen sier, det er unger som spiser mer enn det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå