AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Er det bare jeg som synes hun danske programlederen av paradise hotel er mye dyktigere enn hun norske? Hun norske virker innpåsliten og stiller hele tiden så dumme spørsmål!, jeg blir så oppgitt... 1
BlackBerry Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Totalt uinteressant. Denne tråden har ikke noe å gjøre under Aktuelle saker!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Totalt uinteressant. Denne tråden har ikke noe å gjøre under Aktuelle saker! La vær å svar da. Rapporter i stede så flytter en moderator det.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Er det bare jeg som synes hun danske programlederen av paradise hotel er mye dyktigere enn hun norske? Hun norske virker innpåsliten og stiller hele tiden så dumme spørsmål!, jeg blir så oppgitt... Hva er dette for en ting å ta opp midt i sommerferien?? 2
Gjest Linda sofie Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 For å svare på spørsmålet til ts, så er jeg helt enig med deg! Rikke er en mye bedre programleder enn Triana. Triana burde byttes ut neste år.
Gjest *smak* Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Har ikke sett på Rikke, men synes Trianna er flink . Gleder meg til ny sesong... 2
Gjest HunterLady Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har bare sett sesongen fra ifjor med Paradise Hotel. Men ja, Triana er en elendig programleder. Ble bestandig irritert på henne da hun kom med idiotspørsmålene. Skulle tro hun pratet til barnehagebarn.
Gjest Uglefot Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har bare sett sesongen fra ifjor med Paradise Hotel. Men ja, Triana er en elendig programleder. Ble bestandig irritert på henne da hun kom med idiotspørsmålene. Skulle tro hun pratet til barnehagebarn. Tjaaa,det er vel ikke så langt unna sannheten.. 4
Gjest HunterLady Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 Tjaaa,det er vel ikke så langt unna sannheten.. Jeg visste veldig godt at den kom til å komme. :gjeiper:
Gjest Uglefot Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 Jeg visste veldig godt at den kom til å komme. :gjeiper: Jeg visste at du visste at den kom til å komme og så visste jeg at når den kommer så ville jeg bemerke at jeg visste at du visste at den ville komme! Ha! Så det så..
Gjest HunterLady Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 Jeg visste at du visste at den kom til å komme og så visste jeg at når den kommer så ville jeg bemerke at jeg visste at du visste at den ville komme! Ha! Så det så.. Dæven steike så mye vi vet! Visste du at jeg kom til å skrive dette også? Og dette: :romeo: :kgbaby: Jeje. Fyllesyk idag og kjeder meg. God søndag!
Gjest Thessie! Skrevet 6. august 2011 #13 Skrevet 6. august 2011 Jeg liker Trianna best. Synes Rikke virker så kjedelig
JizzInMyPants Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Triana er ekstremt kunstig, og prater veldig barnslig til deltagerne. Rikke derimot virker å ha øvd godt på replikkene sine på forhånd og klarer å levere både dem og spm til deltagerne på en naturlig måte.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Triana er ekstremt kunstig, og prater veldig barnslig til deltagerne. Rikke derimot virker å ha øvd godt på replikkene sine på forhånd og klarer å levere både dem og spm til deltagerne på en naturlig måte. Helt enig. Når Rikke prater, så er det så naturlig liksom. Synes hun er en veldig flink programleder. Når Triana prater, så virker det veldig fake og innøvd. Det er behagelig å høre på Rikke mens jeg blir litt stresset og irritert når Triana snakker. Synes det er så teit når hun alltid skal fortelle noe til kameraet også ser hun så forførisk ut på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå