Edle Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har funnet mange tips på bordpynt, dekorasjoner, blomsteroppsatser, bordkort, innbydelser o.l på midtsommerbryllup og høstbryllup, men hva med vinterbryllup???? Neste vinter gifter jeg meg, og trenger derfor noen råd og tips. Med to meter snø er tankene til nå fakler og lykter ute, islykter inne, noe dekorasjoner med granbar/einer kanskje? Andre forlag? Vi gjerne ha det litt "gjennomført".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Søk litt i det gamle forumet på min innlegg der. Da hadde jeg nicket Vinterbrud. Så finner du masse der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbrud 010203 Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Edle! Jeg er helt enig med deg, det er super-vanskelig å finne slike ting.... Når skal du gifte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei Vinterbrud! Stilig bryllupsdato!! Vi tenkte også litt på 01.02.03, men det blir nok 01.03.03. Vi får utveksle noen ideer på vinter-dekorasjoner dette året. Vi har jo god tid! Edle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei! Giftet oss for 2 mnd siden ( i romjula ). Det var 20 minusgrader og fullmåne, nyyydelig! Pyntet kirka med islykter opp kirketrappa, og dekorasjoner av granbar og hvite silkeroser inne i kirka. Billig og bra. Hele pyntinga kom på ca. 40 kroner. I stedet for å bruke masse penger på dyre blomsterdekorasjoner på middagsbordet brukte vi masse levende lys og gullengler. Hadde engler som tema i vårt bryllup. Til og med på bryllupskaka var det engler i stedet for brudepar. Legger ved en link hvor dere kan finne alt mellom himmel og jord til et vinterbryllup. http://www.weddingthemes.com/winterwedding.htm Mail gjerne om det er noe dere lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå