Gjest Handyman Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Hei, traff ei hyggelig jente som jeg falt for og vi endte i seng. Hun ville gi meg blowjob og under akten sa hun følgende: " Du har stor penis, og det er en fordel med stor at den treffer G-punkt". Jeg tok det som komplimang, men jeg er litt usikker på om en penis på ca. 16 - 17 cm er noe stort. Jeg har alltid sett på min penis som gjennomsnitt, ikke for liten og ikke for stor, men det hender at når jeg ikke har hatt sex på noen uker da virker den større, kanskje fordi da vil den sprute i ei trang fitte. Dere gutta vet, at det er den som kontrollerer oss og ikke vi
Ana Banana Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Pussig kommentar, men anyways; 16, 17 cm er jo ikke noe spesielt hverken stort eller lite. Når det er sagt vennen, det er omkretsen som gjør susen, ikke lengden. Kanskje det var den hun siktet til! Ana Banana Blogg
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 ta det som et kompliment, og la det ligge der. Når en kvinne er interessert, skryter hun av størrelsen - fordi dere enkle menn liker det. Enkelt og greit. Den er nok gjennomsnittlig, men hun vil at du skal føle deg bra.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Jeg trodde det var krumningen, og ikke lengden som var bestemmende for Gpunktet? Uansett; hun ville gi kompliment. Og synes nok at penisen din var bra. Mulig det er den største hun har vært borti? Det var er rart kompliment fordi det ikke er helt "riktig" ifht gpunkt, og at du jo har rett over gjennomsnittlig(som jo i seg selv er min personlige favoritt!!) - men uansett; hun er tydeligvis generøs i sengen og likte deg og/eller din penis. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå