Gå til innhold

Bytte klær selv om merkelappen er revet av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette mulig?

Er forresten på Carlings dette er snakk om. Et par bukser. Kom i uhell til å rive av begge lappen før jeg angret på kjøpet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Jeg gjorde en feil. Da jeg kjøpte en genser fra Cubus, så klippet jeg av merkelappen. Det viste seg i ettertid at jeg ville bytte genseren, og da lagde jeg en knute på merkelappen. Merkelappen bestod av en svart tråd, så det var mulig å knyte den på igjen.

Da jeg skulle bytte den hos Cubus, så spurte kassadamen om jeg hadde tatt den av, og så satt den på igjen, og da sa jeg selvfølgelig nei og la på at den måtte ha vært sånn da jeg kjøpte den.

Jeg slapp dermed unna. :fnise:

Du kan jo spørre de som jobber det, for å være helt sikker. Kvittering må du iallefall ha.

Endret av Kathpus
Skrevet

Jeg har byttet klærne mine mange ganger uten merkelapp. Det er ikke alltid lappen står på heller. Så lenge du har kvitteringen kan du bytte innen 14 dager (eller det som måtte stå på).

• Liker 1
Skrevet

Har aldri kjøpt klær som mangler merkelapp, hvor gjør du det du som har gjort det så mange ganger?

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet har du ikke rett til å bytte klær uansett om merkelappen hadde vært på, så det lureste du kan gjøre er bare å gå tilbake for å spørre :)

• Liker 1
Skrevet

Forsøk, så får du svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...