Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #1 Skrevet 21. november 2003 Skal møte et forholdsvis nytt bekjentskap på lørdag. Jeg har ikke lyst å dra hjem til han eller meg enda, så nå vil jeg vite om en bar/pub hvor det går an med litt kyssing uten at man blir stirret på. Tenker ikke på et fjortis-sted, men et sted for voksne folk. Har møtt han en gang før og vet at vi liker hverandre men syns det er tidlig å innlede sex allerede nå, men han lurer på hvor man kan kose litt sånn i all tilbaketrukkethet. Ingen av oss er fra oslo så vi er litt usikre.
chimp Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 Ja si det.....skulle jeg også likt å visst!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 kommer vel litt ann på hva man liker da, men selv snes jeg Dubliner pub er en bra plass..eller så finnes det en litt mer koselig pub,som sikkert passer dere best,men nå husker jeg da ikke hva den plassen het heller da :oops: så da hjelper d jo deg lite...
Gjest Brunhilde Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 The Dubliner er faktisk er god ide - og i tilfelle den som åpnet ikke vet det, så ligger den i Rådhusgaten, rett over "Det Gamle Rådhus"... Akk, ja, den som hadde vært der nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå