Ms Perfect Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Åh. Så i år så skulle jeg være med på Norway Cup, altså ikke spille, men bare være der og være med venner og lignende. I fjor var jeg med pappa og lillebroren min som spilte, men i år skal ikke lillebroren min spille, men jeg har veldig lyst til å dra dit. Mange av vennene mine skal dit, og jeg vet at venner som jeg ikke har møtt på et år, skal dit òg og lignende, og det er så teit at jeg ikke får lov! Har allerede fylt femten, og jeg kan jo passe på meg selv. Men etter terror-angrepet på Norge, vil ikke pappa la meg dra. Det er liksom sommerens begivenhet og jeg får ikke vært med! Hva skal jeg gjøre da?
Gjest Daenerys Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Skjønner det er kjipt, men du er bare 15. Syns du bør høre på faren din, selv om det sannsynligvis ikke er farlig i det hele tatt. Norway Cup kommer til neste år også Og før du sier noe, jeg vet akkurat hvor kjipt det er å ikke få dratt på årets leir, jeg er med i noe tilsvarende i en annen idrett.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Din pappa er redd for deg, redd for ar nooe skal skje på NC. Jeg har stor forståelse for det, men samtidig så er sikkerheten på NC skjerpet i år. Dette da NC er et gedigent arrangemang der mange av landets unge er samlet. Jeg har selv et barn som skal på leir til uken. De er ikke så mange som NC, å de er ikke noe naturlig mål for terror, så mitt barn får dra på leir.
sjøhest Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg skjønner godt du blir litt skuffet, men samtidig må du ikke være sint på din far. Grunnen til at du ikke får lov i år er jo at han er så glad i deg at han ikke vil ta NOEN sjansen når det gjelder deg. Du kan jo spørre om du kan få reise på besøk til noen av disse vennene dine isteden? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Så lenge du ikke engang skal spille, men bare henge rundt, så ser jeg ingen grunn til at du må være med. Selv om du er "over 15 år" så er du faktisk altfor ung til å bestemme selv. 1
Pria Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Du er i samme situasjon som MANGE andre unge i disse dager. Hendelsene på Utøya har skremt mange foreldre. Iom. at du ikke skal spille og broren din heller ikke skal spille skjønner jeg foreldrene dine godt. Du er for ung til å dra og vase rundt der alene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå