AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Heisann! I dag har jeg gjort noe sykt! Jeg har nemlig vært på date med 3 forskjellige gutter på et døgn! Først møtte jeg en fra sukker i byen for å ta en kopp kaffe.(La oss kalle han for A) Vi har aldri møttes før og tenkte det var påtide. Vi har pratet i noen måneder på nett. Vi hadde det veldig hyggelig:) (Vi hadde bestemt på forhånd at vi bare skulle være sammen noen timer i og med at det er første møtet. Etter den første daten hadde jeg ikke så mye annet å finne på i byen så jeg bestemte meg for å ringe en annen kompiss (B) av meg som jeg lenge har hatt en god kjemi med. Han er ikke fra samme by, men jeg visste at han var i byen "min" i dag pga jobb. Han kunne desverre ikke møte meg på dagen pga jobb så vi bestemte oss for å møtes på kvelden for å gå på kino sammen. Fremdeles stod jeg ensom i byen og var veldig selskapsyk. Jeg sendte dermed melding til en annen kompiss © igjen for å høre om han ville komme å møte meg da jeg vet han henger mye rundt i byen. (Vi har også hatt noe på gang tidligere og har har en god kjemi nå). Han sa han ville møte meg, og jeg gikk på kafe med han en time etter han første fra sukker (A). Vi koste oss kjempe masse vi to også og småleide en annen i hendene. Jeg fortalte at jeg skulle på kino med B senere. Han reagerte noe på dette, men jeg fortalte at dette bare var en kompiss, så det gikk bra. Så dagen/kvelden min har bestått av to kaffedater med to gutter og en kinodate senere på kvelden! Saken er at nå sitter jeg igjen med godt inntrykk av alle guttene! Jeg føler god kjemi med dem alle. Jeg klarer rett og slett ikke å "velge" meg ut en jeg kan prøve å satse på! Hvordan gjør dere andre det? Det florerer jo med bra gutter der ute Bare tanken av at de 3 jeg var sammen med i dag var supre. Tenk på alle de andre jeg ikke har møtt som er like bra og vell som det! Får dårlig samvittighet av dette spillet og føler meg som en kvinnelig player! :cry: Hva tenker dere om dette? Er det vanlig å date mange på en gang?
Næjøss Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 oi! så her kan du altså velge å vrake? Hvorfor må du velge deg en akkurat nå da? Du kan jo møte dem flere ganger å se det litt ann. Kan være at du faller for en av dem. Og det er da en fordel at du faller for den potensielle kjæresten din før du bestemmer deg? Og det er jo ingenting som tilsier at du ikke kan være venn med to av dem, og kjæreste med en av dem. Vet du om alle sammen er ute etter kjæreste? kan jo hende at to av dem ser på deg som venn?
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Det kan godt hende at noen av de dumper deg først. Du bør kanskje treffe disse gutta noen flere ganger før du begynner spekuleringen i hvem du skal fortsette ting med. At du hadde èn date med hver av dem betyr ikke at du kjenner disse personene. Det betyr heller ikke at alle gutta er interessert i noe langvarig med deg. Som sagt, foreslår at du ser det litt an fremover.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Høres ikke ut som om noen av dem er noe for deg, da hadde jo valget vært enkelt. Jeg hadde beholdt dem som venner og funnet noen jeg hadde fått følelser for eller ikke en som var sidestilt med 2 andre.. Hadde jeg funnet ut at samboer valgte meg ut fra 2 andre og var usikker på hvem det ble hadde ikke jeg følt meg spesielt heldig for å si det sånn 2
Gjest Fable Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Du sier du føler deg som en kvinnelig player? Du ER en kvinnelig player...uten tvil. Og om du ikke klarer å velge mellom 3 stykker, så er neppe noen av de riktige for deg, som nevnt over. Da hadde jo valget vært enkelt. 1
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Heisann! I dag har jeg gjort noe sykt! Jeg har nemlig vært på date med 3 forskjellige gutter på et døgn! Får dårlig samvittighet av dette spillet og føler meg som en kvinnelig player! :cry: Hva tenker dere om dette? Er det vanlig å date mange på en gang? Jeg tenker omtrent det du selv skriver over her; altså at dette er en psyk oppførsel. Sånt gjør man bare ikke. Det viser klart og tydelig på dårlig moral og oppdragelse. 1
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Kompiss staves med én s. Ja, men kompiss høres faktisk mye mer korrekt ut!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 La meg oppsummere litt bedre! De er alle ute etter langvarig forhold, hadde ikka kastet bort tiden på noen useriøse. Jeg har prata med dem alle lenge og kjenner dem. Saken er at jeg har en god tone med alle. Jeg vet at det er fullt mulig å bli forelsket i flere på en gang. Altså så er det fordeler og ulemper med dem alle, ingen av dem er perfekte. TS
lys Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 Er det ikke bare å fortsette å treffe disse guttene og se hvordan det ender? Og hvis du på veien utvikler romantiske følelser for den ene eller den andre er det bare å bygge videre på det og droppe resten ...? Synes det er ganske uskyldig å dra og ta kaffe med noen, og senere enn annen. Men holde hender på en date? I full offentlighet? Det blir litt på kanten for meg. Kan jo være greit å huske at det er øyne og ører overalt. 1
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 La meg oppsummere litt bedre! De er alle ute etter langvarig forhold, hadde ikka kastet bort tiden på noen useriøse. Jeg har prata med dem alle lenge og kjenner dem. Saken er at jeg har en god tone med alle. Jeg vet at det er fullt mulig å bli forelsket i flere på en gang. Altså så er det fordeler og ulemper med dem alle, ingen av dem er perfekte. TS Det finnes ingen som er perfekt. Så det kan du likeså godt bare innfinne deg med før jo heller. Det dreier seg om å finne en som er "bra nok". Og da er det mange ulike kvaliteter det dreier seg om. Og ikke bare overfladiske saker og ting som utseende etc. Det at noen er "perfekt" er altså bare ren innbilling som kun varer i en relativt kort periode. Populært kalt forelskelse.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #12 Skrevet 29. juli 2011 Det finnes ingen som er perfekt. Så det kan du likeså godt bare innfinne deg med før jo heller. Det dreier seg om å finne en som er "bra nok". Og da er det mange ulike kvaliteter det dreier seg om. Og ikke bare overfladiske saker og ting som utseende etc. Det at noen er "perfekt" er altså bare ren innbilling som kun varer i en relativt kort periode. Populært kalt forelskelse. Jeg mente at ingen av dem er perfekte, for ingen er det. Handler om å finne en som er "bra nok" ja Nei, huff.. jeg tenker for mye! Eneste som er synd er at jeg ikke kan bli intim med en og fortsette og date de andre. Burde jo nesten "prøvekjøre" bilen(e) før jeg "kjøper" ÈN. TS
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Det er jo ikke noe å skryte av.. Du har jo ikke ligget med tre forskjellige gutter på en dag... Da derimot kunne du faktisk skrytt litt av det i mine øyne.
Stefan Skrevet 29. juli 2011 #14 Skrevet 29. juli 2011 Hadde jeg funnet ut at du hadde datet flere samtidig som meg, hadde jeg dumpet deg på flekken. Da hadde jeg visst at du ikke hadde vært rett jente for meg, og ville ikke kastet bort mer av begges tid på dette.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 Jeg mente at ingen av dem er perfekte, for ingen er det. Handler om å finne en som er "bra nok" ja Nei, huff.. jeg tenker for mye! Eneste som er synd er at jeg ikke kan bli intim med en og fortsette og date de andre. Burde jo nesten "prøvekjøre" bilen(e) før jeg "kjøper" ÈN. TS Er nok ikke realistisk å få til noe sånt. Naturlig nok finner ingen seg i det. Man får ikke i pose og sekk i dette livet. De kritisk viktige egenskapene er å være snill og omtenksom. Men ikke i en så sterk grad at han er helt viljeløs selvfølgelig. Hvis kommunikasjonen fungerer i tillegg, slik at man kan diskutere det aller meste på en konstruktiv måte, da kommer man langt i sammen, tenker jeg. Imidlertid er det ingen tvil om at forelskelsen gjør valget mye enklere. Men en forelskelse betyr dessverre ikke at valget var det rette. Jeg tror forøvrig at en del tenker at det å være forelsket i en person er det samme som at denne personen er "perfekt for meg". Jeg ser jo at det går an å tenke sånn, men det er allikevel aldri riktig i mine øyne. Ingen er perfekt uansett.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #16 Skrevet 29. juli 2011 Det er jo ikke noe å skryte av.. Du har jo ikke ligget med tre forskjellige gutter på en dag... Da derimot kunne du faktisk skrytt litt av det i mine øyne. En hvilken som helst kvinne uansett utseende kan ligge med tre forskjellige ganske så attraktive gutter på en dag. Det er selvsagt ikke fordi hun selv er spesielt attraktiv, men pga. at fittas markedsverdi er så mye høyere enn kukens. Intet å skryte av med andre ord. Hun kan ha et skikkelig kratertryne og allikevel få så mye kjepp hun bare ønsker.
Gjest Cecilia L Skrevet 29. juli 2011 #17 Skrevet 29. juli 2011 Hadde jeg funnet ut at du hadde datet flere samtidig som meg, hadde jeg dumpet deg på flekken. Da hadde jeg visst at du ikke hadde vært rett jente for meg, og ville ikke kastet bort mer av begges tid på dette. Samme her. Om du var mann, TS. Jeg dømmer ikke din fremtreden. Å fly litt fra sommerfugl til sommerfugl har vi vel alle gjort, men da kanskje i en periode av livet hvor vi ikke var helt klar for en seriøs partner, samt litt usikker og på jakt etter bekreftelser?
Steinar40 Skrevet 29. juli 2011 #18 Skrevet 29. juli 2011 En hvilken som helst kvinne uansett utseende kan ligge med tre forskjellige ganske så attraktive gutter på en dag. Det er selvsagt ikke fordi hun selv er spesielt attraktiv, men pga. at fittas markedsverdi er så mye høyere enn kukens. Intet å skryte av med andre ord. Hun kan ha et skikkelig kratertryne og allikevel få så mye kjepp hun bare ønsker. Akkurat som at du kan ligge med så mange kvinner du bare orker så lenge du har råd til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå