AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Når mannen kommer så blir det om ikke slutt, en liten pause i akten. Er dette ok for deg? Er du klar for å avslutte da? Eller kommer han ofte når du virkelig har det godt og har lyst å fortsette? Eller hender det også at du skulle bare ønske han gjorde seg ferdig? Let`s hear it ladies! 1
Kosemose Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Når mannen kommer så blir det om ikke slutt, en liten pause i akten. Er dette ok for deg? Er du klar for å avslutte da? Eller kommer han ofte når du virkelig har det godt og har lyst å fortsette? Eller hender det også at du skulle bare ønske han gjorde seg ferdig? Let`s hear it ladies! Jeg vil tro det varierer i forhold til hvordan man gjør ting, hvilke rekkefølge ting skjer i og hva annet man gjør bortsett fra selve samleiet? Også vil jeg tro at det er sånt hvert enkelt par finner ut av sammen sånn at begge blir fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 For alle guttene jeg har ligget med har et vært normen. Og det er helt ok for meg, jeg vil ikke at han skal fingre og styre på med meg når han er sliten og "ferdig", fordi han føler at han må. Da er jeg større fan av å ha slikke/fingre-pauser i samleiet, eller lange forspill. Men det hadde vært fint om han spurte og viste mer interesse for det, i stedet for å hive seg ned og slappe av. Har litt dårlig erfaring med en umoden eks som viste misnøye når han "måtte" fingre meg og gjøre ting på bare meg, så har litt vanskelig for å spørre om sånt. Tror jeg trenger en som virkelig viser at han nyter å gi meg nytelse. Har ikke gjort det enda. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 It's over when I say it's over! Nei, men altså, det er jo en fordel at begge blir fornøyd? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Samleiet er som regel slutt for vår del, men ikke sexen (med mindre jeg har fått orgasme før han). Noen ganger har han fortsatt samleiet litt til for min del, og det er deilig det, men absolutt ikke nødvendig for meg, det finnes da andre måter å ha det deilig på. 1
Pialill Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Helt ok, han jeg er med for tiden er FERDIG når han kommer. Så sørger alltid for å få meg i mål først Da er det ok, hadde ikke vært greit om han dret i om at jeg skulle komme eller ha det bra før han legger seg ned for å sove :gjeiper: Så blir det en kort pause etter jeg har fått orgasme mens jeg kommer meg til hektene igjen før vi fortsetter med diverse til han kommer. Funker finfint!
Scorpion Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Ok, er mann men velger å svare for det Når jenta mi kommer for 2-3-4 gang og jeg endelig kommer så regner jeg med at det er OVER. Kommer ofte samtidig som er det beste, men ikke alltid. Kommer jeg tidlig så må jeg jo få henne frem på en annen måte så det er godt munnen kan brukes til andre ting enn prating 1
Chord Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Helt ok, han jeg er med for tiden er FERDIG når han kommer. Så sørger alltid for å få meg i mål først Da er det ok, hadde ikke vært greit om han dret i om at jeg skulle komme eller ha det bra før han legger seg ned for å sove :gjeiper: Så blir det en kort pause etter jeg har fått orgasme mens jeg kommer meg til hektene igjen før vi fortsetter med diverse til han kommer. Funker finfint! Har det på samme måte. Men jeg klarer ikke å komme etter han er ferdig. Selv om han er veldig flink til å vise at han fremdeles koser seg, så føler jeg bare at jeg er litt på overtid. Tror nok jeg selv er innstillt på at hele greia er over når han har kommet. 1
Gjest Katten. Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 Det er over når vi er enige i at det er over. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 Det er alltid over når han kommer, og jeg kommer aldri.. 1
Stefan Skrevet 29. juli 2011 #12 Skrevet 29. juli 2011 Det er slutt når begge er fornøyde, madrassen har sunket minst 5 cm, kjøkkenbordet ødelagt, vaskemaskinen aldri i vater igjen, og knærne våre er like såre som kjønnsorganene... og vi kan le av tidenes pulesveis etterpå... 5
Gjest jente177 Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Ok, er mann men velger å svare for det Når jenta mi kommer for 2-3-4 gang og jeg endelig kommer så regner jeg med at det er OVER. Kommer ofte samtidig som er det beste, men ikke alltid. heh, om du ikke er superman sjæl, så tviler jeg at dama di kommer 4 ganger iløpet av sammleiet.. lukter jeg litt fake'ing her? 1
Pandalove Skrevet 29. juli 2011 #15 Skrevet 29. juli 2011 Det er alltid over når han kommer, og jeg kommer aldri.. Hva med å fortelle han at du aldri kommer? Så kanskje han kan ta mer hensyn til deg!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #16 Skrevet 29. juli 2011 heh, om du ikke er superman sjæl, så tviler jeg at dama di kommer 4 ganger iløpet av sammleiet.. lukter jeg litt fake'ing her? Jeg kommer tre-fire ganger nesten hver gang vi har sex. Hvorfor må det være faking eller supermenn involvert? Det er over når vi begge er fornøyd. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #17 Skrevet 29. juli 2011 Jeg kommer tre-fire ganger nesten hver gang vi har sex. Hvorfor må det være faking eller supermenn involvert? Det er over når vi begge er fornøyd. Kanskje fordi det ikke er vanlig at jenter kommer så mange ganger hver gang de har sex. Jeg for min del er helt utladet av en orgasme ...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #18 Skrevet 31. juli 2011 Det er alltid over når han kommer, og jeg kommer aldri.. Slik er det som regel her også, å han vet det.. Mener jeg bør slappe av mer, å konsentere på rett greie, å ikke stresse.. ikke lett når man merker tempoet øke, å vet det snart er over, kanskje er jeg heldig å er på vei selv, men rekker det ikke før det er over, jeg kommer en gang i skuddåret. Hver gang er som et lotteri, kommer jeg i mål i dag da tro? funker det med knipeøvlesene å motivasjonen for at jeg skal klare det denne gangen? Heldige er dere som får det 3-4 ganger hver gang vertfall.
Gjest Emo Fisk Skrevet 31. juli 2011 #19 Skrevet 31. juli 2011 Som oftest har jeg kommet før ham. Det er ett fåtall ganger hvor dette ikke skjer, og da er det helt greit. Forventer ikke at jorda skal riste like mye hver gang vi har oss.
Gjest Iah Skrevet 31. juli 2011 #20 Skrevet 31. juli 2011 Jeg kommer ikke av samleie alene så jeg får 99% av gangene min orgasme før vi setter i gang med pulinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå