Gjest Vampen Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Jeg får ikke sove og er lei av de triste og alvorlige temaene, så her kommer en 100% overfladisk og useriøse tråd. Spørsmålet er som følger, hvilken KG bruker ville du ha gjort følgende ting med: - Gitt en klem: - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med: - Gått på date med: - Vært på en øde øy med: - Blitt bedre kjent med: - Ha en heftig debatt face to face med: - Gått på konsert med: - Ha en avslappende kveld med film og godis med: Kom gjerne med flere alternativer.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 - Gitt en klem: Imli - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med: FrøkenJosefine - Gått på date med: Chiyo - Vært på en øde øy med: Chico - Blitt bedre kjent med: Padawan - Ha en heftig debatt face to face med: Margareth - Gått på konsert med: Yme - Ha en avslappende kveld med film og godis med: NozMonster
Gjest henriett3 Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 (endret) - Gitt en klem: Margareth - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med: Iza'bella (hun virker grei ut i fra det hun har skrevet her på forumet) - Gått på date med: ingen - Vært på en øde øy med: Yme (han virker ganske kul, selv om jeg ikke har snakket med han) - Blitt bedre kjent med: Leanne - Ha en heftig debatt face to face med: Sebastianen - Gått på konsert med: Katten - Ha en avslappende kveld med film og godis med: Sannee Endret 28. august 2011 av henriett3
Gjest nupp Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 ingen? ingen som kjenner hverandre her vel
Gjest henriett3 Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 ingen? ingen som kjenner hverandre her vel Ehmm.. Jo? Jeg er venninne med "sannee", og så har jeg noen felles venner med "katten"
Xaphan Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 ingen? ingen som kjenner hverandre her vel Joda, her er det folk som kjenner hverandre både fra det virkelige liv og gjennom forumet. Leken går uansett ikke ut på hvem du kjenner, sånn egentlig. At the top of my head: - Gitt en klem: Miki - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med: FrøkenJosefine - Gått på date med: MikeWaters - Vært på en øde øy med: NozMonster - Blitt bedre kjent med: Hunterlady - Ha en heftig debatt face to face med: Womenwomen - Gått på konsert med: Vet ikke - Ha en avslappende kveld med film og godis med: Helouise Også vil jeg legge til at jeg gjerne kunne tatt en fest med Katten
Gjest Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Dytter denne litt opp jeg i tilfelle noen har gått glipp av den
FrøkenJosefine Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 - Gitt en klem: Liker ikke være sparsommelig med klemmer, men alle AB-ene som har så utrolig vanskelige problemer. - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med: Oj, det er mange! hehe Vampen, Xaphan og Iza`bella er iallefall høyt på lista! - Gått på date med: Tormod83, uten tvil! - Vært på en øde øy med: Vampen og Tirkes - Blitt bedre kjent med: De aller fleste! - Ha en heftig debatt face to face med:Straamann og stalkerdustemennesket mitt - Gått på konsert med: Pandamann - Ha en avslappende kveld med film og godis med: Det er kun FrøkenJosefine jeg ville gjort det med.. Litt diffus liste..heheh men jeg er et sånt irriterende menneske som aldri klarer utelate noen! hehehe
Tormod83 Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Hyggelig å se at du ville ha gått på date med meg FrøkenJosefine. Hadde nok blitt hyggelig.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Jeg får ikke sove og er lei av de triste og alvorlige temaene, så her kommer en 100% overfladisk og useriøse tråd. Spørsmålet er som følger, hvilken KG bruker ville du ha gjort følgende ting med: - Gitt en klem: Supramundane - Ha filosofiske samtaler over en flaske vin med:Suzy - Gått på date med: Ingen - Vært på en øde øy med: Lise - Blitt bedre kjent med:Havbris - Ha en heftig debatt face to face med:Steinar40!! - Gått på konsert med:Cannavaro - Ha en avslappende kveld med film og godis med:Blondie65 Kom gjerne med flere alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå