Gå til innhold

HVORDAN ER DAGEN DIN IDAG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg bare rydda for harde livet, skal flytte i morgen tidlig :D

Rart hvor mye man egentlig klarer og oppbevare på en liten hybel :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling. Sitter i morgenkåpe og drikker morgenkaffe jeg!

Håper det blir en fin dag!

:briller:

Skrevet

har nettopp vært og handlet krigsmjød.. snart kommer noen kompiser.. vi skal drikke øl og se på monthy python etterpå skal vi ut på karaokebar

Skrevet

Jeg sitter og leser til eksamen... Kjempeslitsomt, men det er snart over!! Gleder meg til å få bruke fredagene til å slappe av igjen.

Skrevet

Har vært på skolen, gjort noen gamle eks.oppgaver sammen med ei til (vi var veldig flinke!), dro hjem, vaska og rydda hybelen får noen på visning i morra...

Lagde litt album, mekka litt på noen julegaver og venter bare på at klokka skal bli 11/halv 12, da kommer kjærtsten med toget! gleder meg!

Skrevet

Våknet tidlig (som vanlig) helt alleina denne dagen også.

Kosa dyna mens jeg hørte på radioen, og stod etterhvert opp.

Har fått spikret på en plate jeg har skula på i evigheter, vasket en maskin med tøy, vasket leiligheten, fått mannen min hjem fra reisejobb i Oslo.

Vi har kost oss med Friends og bif stroganoff og han er nå og kjører drosje.

Her sitter jeg, og resten av kvelden blir jeg vel og finne forran TV'en? :oops:

Skrevet

jeg har ingen penger :-?

som vanlig...

så i kveld blir det god gammel gladvold

rambo

Skrevet

Bortsett fra alt for lite søvn, så har det igrunn vært en fin dag.

Lillepia var på besøk hos besteforeldrene i ettermiddag.

Min kjære fikk seg en het velkomst da han kom hjem fra jobb :sjarmor:

Så har jeg bakt kake og vaska litt til helga.

Nå er jeg desverre på jobb igjen og enda trøttere :roll:

Skrevet

Vekket samboer klokka halv seks med et hyl. Hadde drømt og våkna av at jeg var urolig, og da jeg slo opp øynene stakk en rød hageliknende slange ut fra taket og strakte seg mot meg...

Jeg hylte og slo dyna etter den, og samboer våknet av bråket mitt, i forsøket på å beskytte hjemmet...

Så da stod vi like godt opp.

Gjort unna en del kjedelige saker i dag, sovet par timer, tatt et bad, stekt sei, gått en kveldstur... tror det er alt...

Skrevet

Dagen min har vært..tja...helt grei, men nå er det ENDELIG helg og den har vært etterlengta. Å begynne i ny jobb tar på for det er så mye nytt å sette seg inn i.

Sto opp tidlig og dro på jobb. Følte meg litt uvel utpå dagen og det ble ikke bedre etterhvert, men jobba så lenge jeg skulle. Dro hjem og fikk sovet en liten stund. Har bare vært hjemme og slappa av for er sliten og slapp. Nå er det sovetid igjen.

Skrevet

Fin dag. Fridag. Husryddig og vask. Tur ut i det fine været med ungene. Fikk lagd en deilig middag som gubben ble glad for. Fikk ei kjærlighetserklæring på melding fra en kollega og venn i dag som gjorde jeg meg merkelig til sinns, og som jeg har tenkt for mye på.

Koset oss med tv i kveld, sunget til Beat for Beat og sett Politiagentane. Fikk tatt meg et deilig bad, fjernet hår her og der... Eneste var at gubben og jeg ble litt uforlikte til kvelds, så det ble ikke (foreløpig da) den deilige sexen foran tv-n som var "planlagt".... :( Vi får se hva det blir til likevel... vi er ikke sååååå uforlikte da..

Skrevet

Dagen startet med forelesning. Deretter fikk jeg vite at en god venninne var gravid! Kjempekoselig! Så snakket vi masse om det selvfølgelig, og glemte resten av forelesningen...

Kom hjem, og dro deretter og handlet helgemat. I kveld har jeg sittet og lest til eksamen. Ikke så fryktelig morsomt, men det må til liksom.

Jo, også har visst katten min fått løpetid. Det er en innekatt, men tror det kan bli litt slitsomt. Så nå blir det sterilisering.

Også har jeg gått endel lufteturer med hundene da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...