Gå til innhold

HVORDAN ER DAGEN DIN IDAG?

Marble

Anbefalte innlegg

JEG HAR EN OK DAG IDAG. ER SLITEN OG KJEDER MEG, MEN SNART ER DET HELG... SITTER FOR ØYEBLIKKET FORAN PC'N PÅ JOBB, HAR IKKE MYE Å GJØRE IDAG... HAR SEARCHET NETTET FOR JOBBMULIGHETER...

SKRIV ET KORT (!) SAMMENDRAG AV DIN DAG DA :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen min er litt sånn.. tja...

Besøkte den kreftsyke bestefaren min som antagelig kommer til å dø snart i går og henger litt etter på grunn av det i dag. Datter'n spydde klokka ett i natt så jeg måtte opp og vaske/trøste.. Har drukket litt mye kaffe, øyebetennelsen er ikke borte så øyet klør, vondt i hodet og hatt en vanskelig sak i dag... Ikke bra i det hele tatt når jeg begynner å tenke på det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte kjipt. Eksamen mandag, må lese, lese, lese. Men får besøk av kjæresten i kveld, så regner med at det tar seg opp etterhvert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjip.

Kjæresten min reiser vekk i helgen, før jeg kommer hjem fra jobb i dag (nei, det er ikke så ille). Så ringte han og sa han har fått beskjed om at han skal reise bort med jobben på mandag og bli borte hele uka også... Grrrrr!

Også er det lite å gjøre på jobb, men det er det alltid, så jeg broderer.

Men i kveld skal jeg (prøve å) kose meg med Beat for beat og god mat og detektimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte ungene, og så dro jeg og lunchet hos ei venninne, veldig koselig. Tok med meg to skitne bløte unger hjem fra park og barnehage, så nå er det kos med de før jeg lager middag til de og gubben min. For da inntar jeg senga et par timer fordi...jeg har arbeidshelg...jippi (Not!) Mange netter med arbeid foran meg. Sukk, idag er det slutt på min fødselspermisjon :(

Go helg til alle dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Dagen min er litt sånn.. tja...

Besøkte den kreftsyke bestefaren min som antagelig kommer til å dø snart i går og henger litt etter på grunn av det i dag. Datter'n spydde klokka ett i natt så jeg måtte opp og vaske/trøste.. Har drukket litt mye kaffe, øyebetennelsen er ikke borte så øyet klør, vondt i hodet og hatt en vanskelig sak i dag... Ikke bra i det hele tatt når jeg begynner å tenke på det! :(

Huff, stakkars deg! Tror du trenger en klem, jeg! :klem2: :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er fin fordi jeg er snart frisk og har kunnet gjøre en skikkelig innsats på kles- og husvask.

Den er ikke fin fordi jeg har mistet et menneske jeg var glad og ikke minst beundret - og fordi noen tok vasken min ut av maskinen og la i sin egen.

Så nå sitter jeg og funderer over det som er viktig i livet. Og lurer på om jeg egentlig er frisk nok til å trene i dag eller ikke. Hvis ikke må jeg vente til i morgen. Men kjæresten min kommer hjem snart og jeg har lyst til å bare være sammen med ham også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte innlegget med caps lock' date=' gadd rett og slett ikke endre det, you got problems with that????[/quote']ja trukke jeg får sove i natt...

kommer bare til å høre den skrikende stemmen i hodet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat:

Stod opp, kjemetrøtt :Gjesp:

Kjørte på jobb :tommel:

Er sliten etter jobb, har hatt tunge rapporter jeg har skrevet på, men er ferdig nå :blunke:

Snakket med to potensielle arbeidsgivere :tommelsmil:

Har snakket med søster og en venninne (shit jeg skulle ringe pappa :x )

Så nå skal jeg hjem å spise litt, sove litt, så hoppe i dusjen og gjøre meg klar for PARTY :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En grei dag igrunn.

Ikke masse stress.

Fått unna mange gamle arbeidsoppgaver.

Skal ikke jobbe overtid i dag!! (det var på tide, jobber i morgen istedenfor).

Skal hjem, handle GOD mat, støvsuge og vaske gulv, skifte på sengene og vaske 100 maskiner.

Har tatt en "tung" telefon i dag som jeg har utsatt lenge, så nå føler jeg meg 10 kg lettere.

Gleder meg til jeg skal se mine kjære, ikke minst min datter som jeg kun har sett 30 min. hver dag i ca. 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så trøtt idag da jeg sto opp - ganske snålt egentlig siden det er fredag :o

Myyyye å gjøre på jobb idag - kø - kø - kø på linja - heldigvis er det helg om 3 timer :tommel:

Da skal jeg hjem og ta en pils eller tre med gubben - bare kulen og glo på tv :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp.. var driittrøtt..

Hadde veldig dårlig tid..

Bøtta nedpå litt lunken kaffe før jeg løp ut døra.

Løp til jobben.. Det var glatt så jeg holdt på å tryne flere ganger.

Da jeg endelig kom frem så var det ikke en sjel der... jeg ringte og fant ut at det var fri idag.. :klaske:

Gikk hjem igjen og satte meg ned og mekka videre på noen låter.. Prøvde og finne ut av en ny trommemaskin.. hadde ikke tolmodighet så jeg satte meg forran pc'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto tidlig opp (som vanlig).

Bakt to kaker, vaska hus.

Hatt besøk av ei venninne og ungene hennes, og smakt på kakene.

Kosa meg og lekt med minstemann.

Skal snart spise middag når resten av familien kommer hjem.

Etterpå skal jeg slappe av, ta en dusj, og så er det ut på byen for en bedre middag med noen venninner :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag.

Våknet av kjæreste innom med røde roser og ferdigsmurte baguetter til lunsj - vi har vært sammen i seks år i dag. :hjerte:

Fredagsfølelsen er alltid bra, selv om jeg skal jobbe. Slutter "tidlig" i kveld, og blir en bra helg, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp tidlig

Trøtt som vanlig (men hadde endelig noen timer sammenhengene søvn etter en måned uten pga dyptsittende lungebetennelse)

Ble henta av pappa og kjørt til røntgeninstituttet og tok skjermbilde av lungene

Dro på skolen. hadde flink gjesteforeleser

ferdig tidlig - lest litt hjemme

Lest her på KG

Gleder meg til kos og tvkveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...