AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Lurer på om noen andre har opplevd og møte sitt framtidige barn, før de har fått det. Tenker da på att barnet kommer til deg i drømme, meditasjon eller lignende. Og da før dere har blitt gravide. Og har dette stemt i ettertid. For selv har jeg fått besøk av mitt framtidige barn 2 ganger ved meditasjon. Ser barnet klart og tydelig, vet navnet på barnet og vet hvem faren til barnet blir. Er samboeren min. Og dette er så klart og virkelig, så håper jo dette stemmer.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Det kan jo hende, men jeg så på Lisa Williams live i Oslo og da sa hun at ett barn ikke får sjel før rett før den blir født...
Tobben70 Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Det kan jo hende, men jeg så på Lisa Williams live i Oslo og da sa hun at ett barn ikke får sjel før rett før den blir født... Og hvordan vet hun det? Lisa Williams er en stor bløff!! Det er ingenting som tyder på at det finnes en sjel. Vi har en hjerne som styrer kroppen. Hva skal vi med sjel? Hva er sjel? Hvor er sjelen før vi får den? 2
Tobben70 Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Lurer på om noen andre har opplevd og møte sitt framtidige barn, før de har fått det. Tenker da på att barnet kommer til deg i drømme, meditasjon eller lignende. Og da før dere har blitt gravide. Og har dette stemt i ettertid. For selv har jeg fått besøk av mitt framtidige barn 2 ganger ved meditasjon. Ser barnet klart og tydelig, vet navnet på barnet og vet hvem faren til barnet blir. Er samboeren min. Og dette er så klart og virkelig, så håper jo dette stemmer. Du har nok bare drømt om hvordan du tror at ditt fremtidig barn blir. Det er jo bare helt tilfeldig hvilken av sædcellene som kommer frem først. Navnet og faren bestemmer du jo selv, så det er ikke så rart at du "vet" det. 5
The Rebs Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Hei sann. Du kan nok ikke regne med å få så seriøse svar på denne siden angående sånne ting. Da det ikke vanker så mye kunnskap om slikt her. Men du må gjerne melde deg inn på f.eks. alternativt nettverk :-) Noen i min slekt har opplevd noe lignende, dette var et tilfelle hvor vedkommende kjente "noe" i en del av huset i lang tid. Dette "noe" (altså energi) ble 'borte' når hun hadde født et barn. Det at du har sett dine barn før fødsel er et helt naturlig eksempel på klarsyn.
Ekerilar Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 (endret) Da det ikke vanker så mye kunnskap om slikt her. Finnes det kunnskap om slikt da? Hvor kan man lære om det i så fall, og hva bygger kunnskapen på? Det er vel ikke kunnskap som ødelegger en debatt om å møte sitt fremtidige barn. Det er heller det at folk her ikke er lettlurte. Folk her vet bedre. Folk her er ikke godtroende til å godta hva som helst. Det finnes ingen beviser for det, og det gjør at vi blir kritiske. Det du vil ha er et forum uten den kritiske fornuften. Endret 20. august 2011 av Ekerilar 2
The Rebs Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Finnes det kunnskap om slikt da? Hvor kan man lære om det i så fall, og hva bygger kunnskapen på? Det er vel ikke kunnskap som ødelegger en debatt om å møte sitt fremtidige barn. Det er heller det at folk her ikke er lettlurte. Folk her vet bedre. Folk her er ikke godtroende til å godta hva som helst. Det finnes ingen beviser for det, og det gjør at vi blir kritiske. Det du vil ha er et forum uten den kritiske fornuften. ... Det er flott at du er kritisk, og ikke "lett-lurt". Noe som forhåpentligvis innbefatter at du ikke tar det du ikke enda vet som et bevis for at det ikke eksisterer.
Ekerilar Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 ... Det er flott at du er kritisk, og ikke "lett-lurt". Noe som forhåpentligvis innbefatter at du ikke tar det du ikke enda vet som et bevis for at det ikke eksisterer. Jeg håper ikke du tar det du enda ikke vet som bevis for noe du ønsker skal eksistere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå