Gå til innhold

ONS og sånn..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt sex utenfor forhold, altså uten at det er følelser inne i bildet. Føler at jeg ikke er helt typen til å ha ONS, vet ikke en gang om jeg savner det selv nå som jeg har vært singel en god stund. En gutt jeg vet er interessert har spurt om å overnatte etter en fest til helga fordi jeg bor nært jobben hans, må jeg anta at det ligger mer i kortene her? :sjenert: Kan virkelig ikke dette med å være singel, er en skikkelig "kjæresteperson" og har ingen erfaring med ONS. Flere som meg her? Og dere som har hatt et par ONS, hvor langt går dere (gitt at det er første gang med denne personen)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Scorpion i.i.
Skrevet

Hei

Veldig veldig lenge siden jeg hadde en ONS, men kan jo prøve meg ;). Føler egentlig at det med ONS er avhengig av så mye faktorer at de blir vanskelige å sammenlikne for min del. Hvor langt man går.....altså en ONS er jo forkortelse for One Night Stand og da ligger det vel litt i kortene at det dreier seg om sex. I beste fall i dette tilfellet dreier det seg om en fyr som vil bedre kjent med deg (ettersom han interessert) og kanskje skape en snakkis eller lignende for å oppnå kontakt og noe å bygge videre på. Så om du er interessert selv så hvorfor ikke prøve, men sett klare grenser og se om han er med på det (Misforstå meg rett - om du ikke vil ha sex så gjør det veldig veldig klart). Disk opp en god frokost dagen-derpå og se om han er fornøyd med det for eks?

Veit ikke helt om det var det du lurte på men?

Grensene dine setter du jo selv uavhengig av alle andre. Er det helt feil med en ONS så ikke gjør det og heller ikke inviter til det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) Vi har datet 2 ganger, men mens han har vært avstandsforelsket i over 4 år er jeg selv litt usikker på hva jeg vil. Har vært forsiktig med å ikke gi han noen forventninger, men samtidig kommer vi veldig godt overens så kjemien kan jo ha gitt han andre signaler. Så hvis jeg nå sier ja til at han får overnatte er jeg "redd" for at han har baktanker. Er ikke helt skremt av tanken på ONS, men skulle gjerne ha vært tankeleser nå. :fnise: Ts

Skrevet

Jeg har et inntrykk av at mange definerer ONS som en "bruk og kast" opplevelse. Slik har det aldri vært for meg. Det kunne aldri falle meg inn å ha sex med en jente jeg ikke kunne tenke meg å gjøre det med igjen. Det kan selvsagt være slutt etter en natt, men det kan også være starten på noe.

Om du har lyst å la ham overnatte og i tillegg knulle ham sanseløs (eller elske om du er av den typen), så hvorfor ikke? :)

Ikke sett vognen fremfor hesten. Ta ting litt som det kommer. Om dere har en fin natt sammen enten det blir sex eller ikke, så vet du vel litt mer om det er noe å bygge videre på?

Lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

-J- har jo selfølgelig helt rett i mine øyne

Det kan være starten på noe helt fantastisk om dere begge er klare for det. Kanskje trenger du bare den siste dytten for å se hva du har?

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Takk for svar. :) Vi har datet 2 ganger, men mens han har vært avstandsforelsket i over 4 år er jeg selv litt usikker på hva jeg vil. Har vært forsiktig med å ikke gi han noen forventninger, men samtidig kommer vi veldig godt overens så kjemien kan jo ha gitt han andre signaler. Så hvis jeg nå sier ja til at han får overnatte er jeg "redd" for at han har baktanker. Er ikke helt skremt av tanken på ONS, men skulle gjerne ha vært tankeleser nå. :fnise: Ts

Høres jo ikke helt ut som et ideelt ONS hvis han har vært forelsket i deg i 4 år?

Jeg ville ikke pult en fyr som jeg visste var interessert i mye mer om det bare var for en natt for min del. Det hadde jeg sett på som å invitere til mer interesse fra hans side og som å innlede noe eller i det minste åpne for at det kan bli noe, ikke bare et ligg.

Men det er jo selvsagt bare å ligge med han om du har lyst til det, bare ikke vær så kjapp med å konkludere på forhånd at dette er et ONS ;)

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Og du har lov til å si nei når han ligger over og ymtet frampå om sex ;-)

-Domino

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange takk for alle svar. Nei, det er kanskje ikke den perfekte ONS med tanke på at han kan få forhåpninger om noe mer. Jeg ønsker ingen rebound og vil ikke såre han hvis jeg finner ut at jeg ikke vil noe mer. Joda, jeg er litt betatt, men vet ikke om jeg er helt nullstilt etter mitt forrige forhold.

Det jeg vil spørre gutta om er om dere hadde forventet et ligg hvis dere fikk ja til å ligge over? Finnes det mange av dere som ikke tenker sånn? TS

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Han kan ikke forvente et ligg, men han har høyst sannsynlig forhåpninger.

Jeg tillot meg å svare selv om jeg er jente, kan like mye (eller lite) snakke for han fyren din som en som besitter en penis ;)

AnonymBruker
Skrevet

Overnatte = sex

Skrevet

Overnatte = sex

Vås...

Dette er en lettvint undskyldning for gutter som vil ha et skittent argument for hvorfor jentene "må" stille opp. Manipulasjon heter det.

Overnatting er overnatting. Skal det bli noe mer, må man faktisk flørte og forføre. Noen ganger ligger det sikkert en føring bak overnattingsplaner, men da er vel gjerne begge partene innstilt på det på forhånd? Overnatting i seg selv, har ikke noe med sex å gjøre.

Jeg synes sånne postulater blir litt som "hun smilte til meg - det betyr nok at hun er skikkelig kåt...."

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke forvente et ligg, men han har høyst sannsynlig forhåpninger.

Jeg tillot meg å svare selv om jeg er jente, kan like mye (eller lite) snakke for han fyren din som en som besitter en penis ;)

Tar gjerne i mot svar fra jenter også. :) Godt poeng å skille mellom forventninger og forhåpninger. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vås...

Dette er en lettvint undskyldning for gutter som vil ha et skittent argument for hvorfor jentene "må" stille opp. Manipulasjon heter det.

Overnatting er overnatting. Skal det bli noe mer, må man faktisk flørte og forføre. Noen ganger ligger det sikkert en føring bak overnattingsplaner, men da er vel gjerne begge partene innstilt på det på forhånd? Overnatting i seg selv, har ikke noe med sex å gjøre.

Jeg synes sånne postulater blir litt som "hun smilte til meg - det betyr nok at hun er skikkelig kåt...."

Tror ikke jeg kunne vært mer enig. :5: Godt å se at noen ser at overnatting bare kan bety overnatting, og at det bør være flere signaler der (som flørting) før man evt. kan forvente noe. Ts

• Liker 1
Skrevet

Vås...

Men for jenter er det en godkjent unnskyldning?

Skrevet

Men for jenter er det en godkjent unnskyldning?

Hva i huleste mener du med det?

Dette går selvfølgelig begge veier.

• Liker 2
Skrevet

Hva i huleste mener du med det?

Dette går selvfølgelig begge veier.

Hvorfor i huleste formulerte du deg da ikke kjønnsnøytralt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...