Gå til innhold

Feriesex 2011

Fremhevede innlegg

Gjest hanne
Skrevet

Tihi, nettopp tilbake fra en uke i syden med studievenninner. Min første tur med andre enn familien til syden endte med ganske mye festing og en obligatorisk porsjon gutter...hehe

Jeg og en venninne traff to kjekke tromsøgutter som vi fant på mye spennende med :) Det ble både sex på stranda og på taket av hotellet....hehe

Man er bare ung en gang!

Noen andre som har hatt spennende sex i ferien?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null sex her! :sjenert:

Skrevet

Null sex her! :sjenert:

pent lite her også...... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jepp!

Traff ei søt ungjente på en campingplass. Tipper hun var 17-18 år (~10 år yngre enn meg), og på ferietur med sine foreldre. Du verden så vill hun bar i senga. Synd vi måtte reise hver vår vei neste morgen..

Skrevet

Tyrker selvfølgelig:) Ble forelsket i en kjekk type som jobbet på hotellet, vi møttes i hagen etter at han var ferdig på jobb om kvelden. De ansatte hadde ikke lov å være med gjester, så vi måtte gjemme oss. Det gjorde romansen ennå mer spennende. Skal dit ned i september også.

AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig at dere kan se noe i tyrkere, albanere og det som verre er.

• Liker 4
Gjest Bønne
Skrevet

Aldri skjønt hvorfor kvinner absolutt skal hore rundt på ferie, to uker i året, når de for faen kan hore rundt 50 uker i året her hjemme.

Neida, her skal de ha likelønn, barnebidrag, kvoteres inn i styrerom og absolutt ikke sees på som et seksuelt vesen.

Møkkakjerringer :lur:

• Liker 5
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg har hatt masse god feriesex, med typen vell og merke. Og mere skal det bli når vi skal ut og reise :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt hvorfor kvinner absolutt skal hore rundt på ferie, to uker i året, når de for faen kan hore rundt 50 uker i året her hjemme.

Neida, her skal de ha likelønn, barnebidrag, kvoteres inn i styrerom og absolutt ikke sees på som et seksuelt vesen.

Deler dette!

Her på berget er jentene så pripne og vanskelige å få til sengs, men så fort de samme jentene kmmer til Tyrkia, Albania, e.l. ligger de på rygg og roper etter pikk omtrent før flyet har landet.

• Liker 1
Skrevet

Tja, en norsk mann som mener han fortjener mer lønn enn en kvinne med samme jobb, som gjør seg vanskelig når det kommer til å betale for sine egne barn er merkelig nok ikke like tennende.

Snodig :filer:

• Liker 1
Gjest frøken am
Skrevet

Helt utrolig at dere kan se noe i tyrkere, albanere og det som verre er.

Du kan vel stappe de rasistiske utagnene dine opp.....

Skrevet

Har hatt masse deilig feriesex med kjæresten min! I skogen må ha vært noe av det deiligste vi har gjort i sommer! Gud, kjenner jeg savner han skikkelig nå! :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...