Gå til innhold

Jeg merker at jeg begynner å like han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i snart et år nå, etter maaange år i forhold..

Trives som singel gjør jeg også, så å lete etter noe nytt har ikke vært i mine planer..

Men så skjer det..

Ble nettop ferdig med et kurs (i forb. med jobb) som varte i 6 mnd. På det kurset ble jeg kjent med mange nye trivelige fjes, og vi fikk et fint samhold.

Jeg "så han" ikke på kurset, men jeg ble kjent med han, og syntes han virket som en grei kar.

På kurset hadde vi en artig tone oss i mellom, men jeg tenkte ikke noe mer med det, da jeg er en litt flørtete type av meg,og det virker som han er det også.

En dag på kurset tikket det inn en sms fra han, vi hadde ikke utvekslet tlf nr, men vi hadde en felles tlf liste for alle og der hadde han funnet mitt nr..

Smsèn var artig ment, så jeg bare lo å så på han da jeg skjønte den var fra han.

Senere på ettermiddagen tikket inn en mms med bilde av en drink og hvor han var på vei..

Jeg tenkte først han hadde sendt feil, men svarte enkelt at det så godt ut med et smiletegn bak.

På kurset noen dager senere var alt som før, og jeg tenkte ikke mer på smsène,ikke nevnte jeg dem heller.

Vi skulle selvfølgelig ha en avslutningsfest da kurset var ferdig, og vi hadde det veldig gøy ..

Vi(jeg og han) tok felles taxi hjem, og jeg gikk av først og alene..han tullet med at han ville være med, men jeg sa at jeg brukte ikke å ha med meg "fremmede" hjem,smilte å tullet tilbake.

Vel..en liten halvtime etter jeg hadde kommet meg hjem, fikk jeg en sms fra han som takket for en fin kveld og at han nå viste hvor jeg bodde.."litt fylletullprat" og et godnatt.

Kurset var nå ferdig, og enkelte av oss hadde lagt til hverandre på facebook for å holde kontakten...så vi(jeg og han) chattet litt der ang bilder som ble tatt på festen ol..

Det ble stille mellom oss da bildene var i boks og jeg tenkte ikke mere på han..helt til han tok kontakt på fb-chat igjen.

Der var han litt "dypere" enn før, og jeg vet ikke helt hva han mente, for det ble mye hint.

Jeg tror han ville treffes, så jeg tullet egnentlig det litt bort for jeg så ikke på han "sånn der" da...

Noen dager senere var det jeg som tok initiativ til chat, og samtalen gikk greit og lett.

Etter en stund ble den til litt flørt og senere litt på kanten til ganske så grovt til tider..(det var han som kom med alt, jeg tullet med)

Det ble smileys og blunketegn bak hver eneste setning hos oss begge...

Sånn fortsatte det i flere dager, innimellom de grove meldingene, kom det også lange utdypende meldinger om alt og ingenting fra han.

Da jeg var på fest, falt det meg "naturlig" å sende han en sms..jeg kjente at jeg tenkte jo på han litt mer enn jeg ville innrømme ovenfor meg selv..sms\en inneholdt kun et "skål!"

Han svarte raskt og vi sende endel sms og han ringte noen ganger i løpet av natten.

Jeg ville ikke møte han selv om han også var ute,så når han hintet om det, klarte jeg å"vri meg unna"

Dagene som fulgte, vi sendte endel sms av forskjellig innhold, og snakket om alt og ingenting på tlf et par ganger..Da var han veldig intens og tok initiativet til både sms og tlf.

Jeg har vært litt tilbakeholden,selv om han har fått svar på alle meldinger han har sendt på chat/sms..jeg har flørtet med, men jeg har også vært litt på avstand..

Innimellom har han fortalt litt om at han har fått tilbud fra kvinner som han har takket nei til, og en kveld spurte han meg han skulle svare til ei dame som var litt innpåsliten..Jeg ble da usikker på hva "vi hadde" og tenkte jeg hadde sikkert misforstått...

Selvfølgelig hadde jeg da kommet til et punkt hvor jeg kjente at jeg likte han mer og mer og kunne tenkt meg og fortsette og kanskje kunne dette bli noe.. :sjenert:

Men da jeg fikk dette spørsmålet på chat, tenkte jeg at jeg skulle ikke være til hinder og ba han kjøre på..hvorpå jeg fikk et ganske langt og egentlig litt forklarende svar at han var usikker og holdt avstand til henne..

Jeg svarte enkelt tilbake og fortsatte med mitt.

Sms tikket inn på kvelden med en oppdatering på hans fest og jeg tok hintet om at han ikke var med "noen andre"

Vel vel.. dette er noen uker siden nå.

Tlf og sms er det lite med.

På chat er alltid jeg som tar initiativet..

Jeg lar det gå noen dager mellom, men jeg er usikker på han og analyserer nå hvert eneste ord og smileys han sender.

Han svarer med utdypende meldinger, noen normale, andre på kanten

( :sengekos: )

Bruker navnet mitt,stiller spørsmål og er ikke redd for å flørte eller komme med kompliment.

Han sender linker til gode gamle "klinesanger" som han ber meg høre på mens vi chatter..

Når vi snakker sammen er det akkurat som før, men likevel er jeg usikker på "hvor vi er"

Ser han meg bare som en "flørtevenn" eller kan det hende at han mener noe mer..? Hvorfor er det jeg som må ta initiativet til chat...jeg har latt det gå mange dager uten en eneste lyd fra meg, men da er det også stille fra han...

Nå må jeg ikke glemme å få med at jeg tror han ved flere anledninger har drukket når han har skrevet de groveste meldingene...så jeg tenker også at det hele kan være fyllevrøvl...

Jeg ser hva han skriver, hører teksten i sangene,men er likevel usikker..han er ikke like grov når han er edru..litt mer utdypende og forsiktig kanskje... men med like mye smileys,blunketegn ol.

Så har dere noen formening hva dette er..jeg overanalyserer alt jeg har skrevet her...

Jeg vet dette ble veldig langt, men er takknemlig om noen kan svare og gjerne være ærlig :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg syns litt synd på han jeg... Han er jo forelska i deg, og tydeligvis litt frustrert. Hvis du er forelska i han syns jeg du skal vise litt initiativ nå, ellers risikerer du at han gir opp hele greia...

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm..jeg synes jo jeg viser interesse når jeg tar initiativ på chat og flørter med...men usikkerheten får meg til å bremse litt..

Hva annet skal jeg gjøre da..?

Herremin jeg føler meg som en fjortis igjen...lenge siden sist dette her :gjeiper:

TS

Gjest MorAase
Skrevet

En herre viser piken interesse og hun takker nei. Da vil jeg anta at piken er vel omsvermet og lett vil klare å finne en meget bedre kandidat enn denne flørtepusen. Samtidig som hun innerst inne ikke synes noe om ham. Har jeg rett?

Skrevet

Hmmm..jeg synes jo jeg viser interesse når jeg tar initiativ på chat og flørter med...men usikkerheten får meg til å bremse litt..

Hva annet skal jeg gjøre da..?

Herremin jeg føler meg som en fjortis igjen...lenge siden sist dette her :gjeiper:

TS

Det er jo han som har mast på deg og du som hele tiden har bremset. Nå har han kanskje gitt litt opp, kanskje han føler seg litt dum og avvist. Da tror jeg ikke du bør sitte og små-hinte samtidig som du lurer på hvorfor han ikke bretter ut hjertet sitt enda en gang. Kanskje du bør tørre å satse litt selv hvis han betyr noe for deg? Kan du ikke be ham med ut, eller be ham på middag, og ta det derfra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En herre viser piken interesse og hun takker nei. Da vil jeg anta at piken er vel omsvermet og lett vil klare å finne en meget bedre kandidat enn denne flørtepusen. Samtidig som hun innerst inne ikke synes noe om ham. Har jeg rett?

Hmmmmm..nei ikke helt rett...jeg liker å flørte, og stoppe der..

Jeg blir ikke så lett betatt, jeg er kanskje en litt hard nøtt..men denne mannen "har klart å fått til en sprekk i skallet mitt" :rodmer:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo han som har mast på deg og du som hele tiden har bremset. Nå har han kanskje gitt litt opp, kanskje han føler seg litt dum og avvist. Da tror jeg ikke du bør sitte og små-hinte samtidig som du lurer på hvorfor han ikke bretter ut hjertet sitt enda en gang. Kanskje du bør tørre å satse litt selv hvis han betyr noe for deg? Kan du ikke be ham med ut, eller be ham på middag, og ta det derfra?

Jeg tenker det samme...men hva om han virkelig har gitt opp..?

Vi chattet sist i ettermiddag...da også mitt initiativ...

Han var på vei til jobb, så det ble en kort chat,men likevel med flere smileys og blunketegn fra han.. jeg var så treg å svare at han rakk logge seg av,men valgte da å sende han en kort og koselig mld på innboksen...

Det er jo å vise interesse det vel... :rodmer:

TS

Skrevet

Inviter fyren over for å se en film eller noe da vel! Han er tydlig interessert! Eller spør om en kaffe en dag. Verre er det ikke :lur:

Skrevet

Joda, det er å vise interesse det, men hvis du vil at noe mer skal skje så må du kanskje stå for det selv. Hvorfor kan du ikke invitere ham hjem til deg eller ut? Han har jo allerede prøvd det med deg, uten hell, så han gidder vel ikke det mer. Ergo er det opp til deg nå. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig hvis du virkelig liker ham? Han har jo gitt utrolig mye av seg selv, hva mer forventer du egentlig??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det er å vise interesse det, men hvis du vil at noe mer skal skje så må du kanskje stå for det selv. Hvorfor kan du ikke invitere ham hjem til deg eller ut? Han har jo allerede prøvd det med deg, uten hell, så han gidder vel ikke det mer. Ergo er det opp til deg nå. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig hvis du virkelig liker ham? Han har jo gitt utrolig mye av seg selv, hva mer forventer du egentlig??

Jeg vet ikke helt hva jeg forventer meg, det var derfor jeg skrev her inne og ba om ærlige svar....

Jeg trenger synspunkter utenfra,noen som rister i meg å ber meg våkne hvis det er noe her :romeo:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Inviter fyren over for å se en film eller noe da vel! Han er tydlig interessert! Eller spør om en kaffe en dag. Verre er det ikke :lur:

Jeg vet der ikke er "verre" enn det...men det er krever litt mot..å jeg leter :sjenert:

TS

Gjest MorAase
Skrevet

Hvis han har gitt opp så er det din egen feil. Og om du ikke gjør noe med det så er det også din egen feil. Med andre ord, ballen ligger på side av banen og det er du som må spille den.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har gitt opp så er det din egen feil. Og om du ikke gjør noe med det så er det også din egen feil. Med andre ord, ballen ligger på side av banen og det er du som må spille den.

Jeg vet...jeg må bare være sikker utfra det jeg skriver her, om det er noe vits i å fortsette spillet...det går ikke uten en motspiller..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han er lei av å gnåle, spesielt etter du ba ham "kjøre på" med hun andre.

Jeg ville gått rett på sak jeg. Spør hva som skjedde med hun andre, er de ferdige, skal dere treffes en dag?

Skrevet

Jeg vet...jeg må bare være sikker utfra det jeg skriver her, om det er noe vits i å fortsette spillet...det går ikke uten en motspiller..

TS

Ok, jeg prøver en siste gang.

1. HAN ER FORELSKA I DEG!

2. Han begynner å gi opp

3. Han har allerede opplevd å bli avvist av deg. Flere ganger.

4. Ergo - han orker ikke bli avvist mer, ergo - han er ikke dum (enda en grunn til å like ham! :) )

5. Du kan velge mellom å la det fade ut, eller å si til ham: Vil du komme hjem til meg og spise middag på lørdag?

6. Lykke til! :klemmer:

(og 7. Fortell hvordan det går da! :) )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han er lei av å gnåle, spesielt etter du ba ham "kjøre på" med hun andre.

Jeg ville gått rett på sak jeg. Spør hva som skjedde med hun andre, er de ferdige, skal dere treffes en dag?

Hmmm..jeg kan ikke la være å undre hvorfor han spurte meg hva han skulle gjøre..jeg plasserte meg rett i vennesonen hans da han sa det, derfor svaret mitt på det..

Jeg tolket smsèn hans samme kveld som at det ikke skulle skje noe med hennes forespørsler..

Jo jeg skjønner neste steg..men såå vanskelig :sjenert:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er rett som du sier, du plasserte deg i vennesonen med det svaret du ga. Nå må du være frempå dersom du vil være i den andre sonen :) En direkte invitasjon på ett eller annet! Er han ikke interessert lengre, svarer han nok nei.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg prøver en siste gang.

1. HAN ER FORELSKA I DEG!

2. Han begynner å gi opp

3. Han har allerede opplevd å bli avvist av deg. Flere ganger.

4. Ergo - han orker ikke bli avvist mer, ergo - han er ikke dum (enda en grunn til å like ham! :) )

5. Du kan velge mellom å la det fade ut, eller å si til ham: Vil du komme hjem til meg og spise middag på lørdag?

6. Lykke til! :klemmer:

(og 7. Fortell hvordan det går da! :) )

Oj, så dum jeg føler meg nå.. :klaske:

Jo jeg ser hva jeg må gjøre...jeg liker ham vist mer enn jeg liker å innrømme.... :rodmer:

Jaja da er det bare å ha svarene fra dere i bakhodet å gyve løs da... :klem:

(kommer sikkert med tilbakemelding,er den positiv, er det jo bra for meg, er den negativ,håper jeg noen lærer av meg å ikke gjør samme tabben...)

TS

Gjest MorAase
Skrevet

TS

Nei, det går ikke uten en motspiller. Det var jo det han erfarte.

Skrevet

Oj, så dum jeg føler meg nå.. :klaske:

Jo jeg ser hva jeg må gjøre...jeg liker ham vist mer enn jeg liker å innrømme.... :rodmer:

Nei, du er ikke dum!! Det er enkelt å være klok på andres vegne, men vanskelig når man står midt i det... Håper det ordner seg for dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...