Gå til innhold

Frisør og sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å bruke på dette??

Noen som har noen som er dyktige å anbefale???

Jeg er IKKE flink til å pynte håret mitt eller sminke meg, så dette er et alternativ som utgår.

Kan opplyse om at jeg bor i Oslo, så den som skal ordne dette bør befinne seg i Oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plukk opp telefonen og ta en ringerunde til ulike frisører i ditt nærområde. Ved å snakke med dem og få opplyst pris ser du hvem du kan feste tillit til og hva prisene ligger på.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tar også gjerne imot tips fra andre bruder om frisør/sminke i Oslo (helst sentrum)! Synes det er utrolig vanskelig å finne på nett! Vil helst ha et sted som spesialiserer seg på det, pris er en faktor, men ikke avgjørende. Hører gjerne både anbefalinger OG advarsler ;)

Håper på flere svar på denne tråden nå (også for Tulipan sin skyld :))

Skrevet (endret)

mange bryllups salonger tilbyr jo også å ordne hår og sminke......ihvertfall har de helt sikkert peiling på hvem som kan sånt, og kan henvise dere til de rette folka :)

Jeg gifter meg i utlandet, men har booket time for hår og sminke, vet ikke om prisene kan sammenlignes de norske men betaler ihvertfall 2300 kr, da kommer "sminke og hårdama" til meg, først for en prøve sminking, og så på selve dagen...veldig lettvint å slippe å dra noe sted på morgenen før vielsen :) ... men som sagt, dette er jo ike i norge....

Endret av bobbi
Skrevet

Jeg betalte 2000 kr for begge deler. Ble sminket av ei som var hårstylist og sminkør, hun kom da hjem til meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ringte rundt til forskjellige frisører her jeg bor, skrev opp en liste over hvor mye de kostet, og hva det innebar. vet bl.a. om flere som inkluderer måltid og drikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...