Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #1 Del Skrevet 14. mai 2002 Har fått med meg at det er så mye negativt om det at russen har så mye sex. Kan hende det, men jeg fikk min første orgasme i går, som RUSS. Har onanert i flere år, men liksom ikke kommet "helt i mål". Når fikk dere andre deres første orgasme? Var det på "egen hånd"? Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 14. mai 2002 #2 Del Skrevet 14. mai 2002 Var nok mye yngre enn deg... Husker ikke når men i hvertfall på barneskolen.. Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 14. mai 2002 #3 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg venter ennå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. mai 2002 #4 Del Skrevet 14. mai 2002 ...Lisemor forstår godt hvorfor du er litt frustrert...og skal jeg viske deg noe.... så tror jeg faktisk flere kvinner på KG har det som deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #5 Del Skrevet 13. juni 2020 På 14.5.2002 den 12.01, Gjest Anonymous skrev: Har fått med meg at det er så mye negativt om det at russen har så mye sex. Kan hende det, men jeg fikk min første orgasme i går, som RUSS. Har onanert i flere år, men liksom ikke kommet "helt i mål". Når fikk dere andre deres første orgasme? Var det på "egen hånd"? Klems Jeg fikk første orgasme når jeg var 11-12, men hadde ikke sex før jeg var 15. Jeg får veldig lett orgasme både av knulling, slikking og fingring. Er russ neste år. Skal ha masse deilig russesex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 23. juni 2020 #6 Del Skrevet 23. juni 2020 Til alle dere som skal være russ de neste årene. Nyt russetida. Ha masse deilig sex. Jeg hadde min første gruppesex i russetida. Var så deilig og pirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå