AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hei, jeg er jente å har hår "foran" ørene. Vet ikke om det heter ørskjegg, kinnskjegg eller noe. Men når jeg setter håret i hestehale syns dette håret ikke bare litt, som det gjør på en del jenter.Men veldig godt. Derfor har jeg alltid hengende litt hår ned når jeg, har håret i hestehale. Er så irriterende! ER akkurat som om det er endel av håret mitt, men er så stygt! Kan jeg be frisøren min klippe det? Kan jeg barbere det selv. Vokse det? Eller må jeg bare leve med det? takk på forhånd *luksusproblem*
spinnwild Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Dette er naturlig. Sliter du veldig med det, så kan du vel prøve permanent hårfjerning - så er du ferdig med det liksom... Men ikke fjern for mye. Jeg tror det vil se "verre" ut, uten hår forran ørene i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Takk for svar! Søkte på hestehale bare for å se på litt bilder der mange jenter har ikke noe, eller veldig lite hår ;$
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå