AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Frokost: 2 grove skiver med leverpostei og agurk og gulost med bringebærsyltetøy Melk Kaffe med litt kakao Lunsj: Samme som frokost minus syltetøyet Vann eller juice Middag: Kylling, laks, kyllingkjøttdeig, kyllingpølser, suppe, kjøttkaker o.l. med poteter/ris/pasta og grønnsaker/salat til og litt saus Vann/saft/pepsi max Kvelds: Samme som frokost og lunsj eller div oppskåret frukt med vaniljekesam 1 glass pepsi max I helger er middagen litt mer kos, gjerne hjemmelagd pizza, lasagne, taco, bbiff, svinekjøtt o.l. Godis hører også helgen til, jevnt fordelt utover Ellers jogger jeg 4-5 km tre ganger i uken, og går tur på 30-45 min to til tre ganger i uken. Takk for alle kommentarer
maritaag Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Vanlig kosthold, kommer ikke alltid an på hva du spiser men mengen du spiser 1
Vera Vinge Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Jeg stusser litt på at du kan drikke saft eller brus til middag, framfor vann. Det kommer jo an på hva du vil oppnå da, men for meg hører ikke søt drikke hjemme i et vanlig måltid. Jeg skjønner heller ikke behovet for tre brødmåltider per dag, men vet mange (nordmenn) gjør det sånn, så det er ikke akkurat uvanlig. Men jeg ville nok ha byttet ut lunsjen med en mettende salat, middagsrester fra dagen før eller noe annet som ga litt mer grønt i kosten. Jeg ville for øvrig blitt gal av sult om jeg bare spiste to brødskiver til lunsj også, og kanskje fått behov for sjokolade eller noe annet raskt påfyll etter jobb. Og så ville jeg selv valgt å spise mer frukt enn det virker som du gjør (antar f.eks. at du ikke spiser frukt hver dag ut fra oversikten din). Men igjen, aner ikke hva du vil med kostholdet ditt. Spise så sunt som du klarer, gå ned i vekt og telle kalorier eller bare vite at kostholdet er som den jevne nordmanns?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå