Gå til innhold

Student, innboforsikring og fagforbund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tidligere studentmedlem av Handel og Kontor, men fordi jeg reiste på utveksling et halvår, og ikke hadde jobbet innen handel på to år meldte jeg med ut for en stund siden. Til høsten skal jeg begynne å jobbe deltid igjen ved siden av skolen, men denne gang som ufaglært i helsevesenet. Hvilket fagforbund kan passe?

Jeg ser at LOs ulike fagforbund inkluderer innboforsikring, noe jeg trenger, finnes det noen andre tilbud der ute som kan gi en student innboforsikring for 500,- i året? Gjerne andre fagforbund? Jeg er dessverre ingen fan av LO, ble småprovosert hver gang jeg skulle lese medlemsbladet til HK, men nå for tiden er jeg mer opptatt av å spare penger enn å stå på prinsipper... ;)

Jeg er også medlem av Econa, og der kan jeg få innboforsikring hos DNB for 1557,- , men den dekker for 1 mill, og så høyt trenger jeg ikke ennå (bor i kollektiv).

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk opp i Delta. der får du rabatter på all forsikring gjennom Gjensidige.

www.delta.no

AnonymBruker
Skrevet

Åh, genialt! Gratis medlemsskap for studenter, og jeg kan få innboforsikring for rundt 500,-. Takk for tipset! :D

AnonymBruker
Skrevet

;)

Jeg er også medlem av Econa, og der kan jeg få innboforsikring hos DNB for 1557,- , men den dekker for 1 mill, og så høyt trenger jeg ikke ennå (bor i kollektiv).

Som student har du mulighet til veldig gunstig forsikring i DnB NOR. Du kan f.eks. få student pluss eller student mini. Ring DnB NOR så får du oppgitt pris.

AnonymBruker
Skrevet

Som student har du mulighet til veldig gunstig forsikring i DnB NOR. Du kan f.eks. få student pluss eller student mini. Ring DnB NOR så får du oppgitt pris.

Hmm, noen som har peiling på hva disse prisene ligger på? Utilgjengelige priser er det verste jeg vet ("prisene finner du i årskatalogen vår", som jeg heller ikke finner), og jeg er ikke glad i å ringe selgere...

AnonymBruker
Skrevet

Greide å finne det, ca 1890 for Student Pluss, og 1350,- for student mini (begge inkl. innboforsikring). Selve innboforsikringa var jo ikke så dyr å legge til, spørsmålet er heller om jeg skal gå for en ulykkesforsikring eller ei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...