AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Overskriften sier det meste Har lyst å prøve ølgjær, men er redd for å få bart og skjegg! Takk for alle svar:)
Sunniva81 Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Overskriften sier det meste Har lyst å prøve ølgjær, men er redd for å få bart og skjegg! Takk for alle svar:) Hahah!! Nei, det har jeg ikke opplevd
Lulilelu Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor er du redd for det? Ølgjær er B-vitaminer, ikke testosteron.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor er du redd for det? Ølgjær er B-vitaminer, ikke testosteron. Leste litt rundt på nettet. Og folk skriver at det øker blodsirkulasjonen i kroppen som vil si at håret vokser fortere. Ikke bare på hodet vet ikke om det stemmer men.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Hahah!! Nei, det har jeg ikke opplevd fikk du lengre hår fort fort?
Sunniva81 Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 fikk du lengre hår fort fort? Ja, synes absolutt det går kjappere enn uten ja. Har tatt det litt av og på, og merker det vokser kjappere de periodene jeg drikker ølgjær. Men som nevnt over, så vokser det også raskere andre steder som bikinilinja, leggene og under armene. I allefall innbiller jeg meg det, men har riktignok ikke merket noe til verken bart eller skjegg enda Så akkurat dèt tror jeg du kan ta med knusende ro i allefall (Ser det bare for meg...Å våkne en dag med skikkelig manneskjegg og bart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå